هیوندای سانتافه 2024 ؛ رویای جوانان ایرانی از راه رسید (ویدیو)

ژیوار

هیوندای سانتافه مدل 2024 به تازگی رونمایی شده است و نشان می دهد در سگمنت شاسی بلندهای متوسط حرف های زیادی برای گفتن دارد. نسل پنجم هیوندای سانتافه نه تنها از نسل های قبلی کمی بزرگتر است، از تجهیزات جدیدی نیز بهره می برد و در بازار آمریکا با صندلی های ردیف سوم عرضه خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای سانتافه مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هیوندای سانتافه مدل 2024 در مقایسه با مدل های قبلی از ابعادی ای بزرگ تر در قسمت های جلو و عقب برخوردار شده، ارتفاعش بیشتر شده و فاصله بین محورها نیز افزایش یافته است.

در واقع، افزایش 1.9 اینچی فاصله بین محورها فضای بیشتری در اختیار سرنشینان به ویژه سرنشینان صندلی های ردیف سوم قرار می دهد. فضای بار نیز حدود 26 فوت مکعب افزایش یافته است و برای گذاشتن اسباب و اثاثیه جای کافی خواهد داشت.

دریان سفر امید

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

از تجهیزات ایمنی هیوندای سانتافه مدل 2024 می توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار عبور از خط و حالت رانندگی نیمه خودران اشاره کرد.

برخلاف ظاهر هیوندای سانتافه مدل 2024، پیشرانه آن چندان تغییری نکرده است و از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربو بهره می برد که 277 اسب بخار نیرو و 421 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و نیرو را به چرخ های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می کند.

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “هیوندای سانتافه 2024 ؛ رویای جوانان ایرانی از راه رسید (ویدیو)

  1. رضا گفته:

    چرا تیتر توهین آمیز می زنید ؟ رویای جوان ایرانی ؟ جوان ایرانی خیلی وقته رویایی نداره و مرده فقط گوری نداره که براش گریه کنن

  2. معروف گفته:

    با پراید چه فرقی داره ؟رویای جوان ایرانی با خودش زیره زمین میره دیگه .دیگه پراید هم نمیتونه بگیره برسه به سانتافه مسخره کردی ملتو .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز