خودروی شاهین رکورد کاهش قیمت را شکست + جدول قیمت

شاهین-کاماپرس

قیمت خودرو شاهین وارد کانال 500 میلیون تومانی شد، این در حالی است که از بهمن سال گذشته تا کنون این خودرو در کانال قیمتی 600 یا حتی 700 میلیون تومان مبادله می‌شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس قیمت شاهین در ابتدای عرضه حدود 300 میلیون تومان بود، اما در بهمن سال گذشته ارزش این خودرو به بالای 600 میلیون تومان رسیده بود. حالا برای اولین بار از بهمن 1401 قیمت این خودرو وارد کانال 500 میلیون تومانی شده است.

علاوه بر شاهین سایر خودروها نیز کاهش قیمت داشتند. کارشناسان اعتقاد دارند کاهش نرخ دلار، اخبار مثبت سیاسی، قیمت‌گذاری دستوری و افزایش عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه باعث این روند نزولی شده است. در ادامه جدولی از قیمت خودروهای سایپا در روز 16 خرداد و یک هفته پیش از آن را مشاهده می‌کنید.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “خودروی شاهین رکورد کاهش قیمت را شکست + جدول قیمت

  1. مدیریت بازرگانی صنعتی وفنی مهندسی گفته:

    شاهین اتومبیلی که میتواند قیمتش پروازکند برقله ها به شرط موتور ۱۸۰۰وداشبورتریم کرم وجنس خوب ورینگ ۱۸ لاستیک یوغور وبدنه محکم وآگوستیک داخل ووومعمولی گفتم که بفهمند

  2. قناعتی گفته:

    انشاءالله که کمتر هم خواهد شد…ایران خودرو و سایپا باکم فروشی و گران فروشی خیلی ظلم به ملت وما جوانان کردند …حق ما جوانان این نبود ما شهید دادیم.

  3. مریم گفته:

    خدا کنه ارزون بشه ..خدایا همه چی ارزون بشه …گرونی ظلمه …خدا لعنت کنه کسانی که باعث گرونی میشن ..قدر کشور ناز و عزیزمونو بدونید

  4. عبدالله الوندی گفته:

    امروز با ظلم‌های زیادی که ایرانخودرو و سایپا بر ملت ایران تحمیل کرده اند دیگر تشویق و ترغیب نمانده کسی خودروی بی کیفیت همراه با کم کردن از آهن و مس و آلمینیوم وحتی پلاستیک نمی‌خرد اگر کسی هم بخرد برای استفاده شخصی نیست با چرب زبانی بوسیله بنگاه‌ها به افراد بی اطلاع می‌فروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز