هوندا سیویک 2022 ؛ یک ماشین جذاب برای بازار ایران (ویدیو)

ژیوار

طراحی هوندا سیویک مدل 2022 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و تفاوت های زیادی با هوندا سیویک مدل 2021 دارد. علاوه بر تغییرات جدیدی که در داخل و خارج آن صورت گرفته است، نمایشگر لمسی تفریحات و سرگرمی به صورت استاندارد عرضه می شود . در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که ویژگی های این هوندای جدید را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، خودرو محبوب و پرطرفدار هوندا سیویک در سال 2022 تغییرات زیادی کرده است و از ظاهری زیباتر و تجهیزاتی بیشتر برخوردار شده است. این خودرو با چند موتور مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد که موتور 1.5 لیتری توربوشارژی نیز از جمله این موتورهاست. دیفرانسیل استاندارد دیفرانسیل جلوست و کمپانی هوندا همچنان اصرار می کند که تولید نسخه چهار چرخ محرک در برنامه اش قرار ندارد.

تیپ پایه هوندا سیویک مدل 2022 به صورت استاندارد با یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر و 158 اسب بخاری به بازار عرضه می شود ولی یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژی و 180 اسب بخاری نیز قابل خریداری است. گیربکس دستی که در نسل های قبلی هوندا سیویک سدان مورد استفاده قرار می گرفت اکنون جای خودش را به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) داده است و گیربکس شش سرعته دستی فقط روی مدل هاچ بک تعبیه می شود.

دریان سفر امید

قیمت تیپ پایه سدان LX حدود 23645 دلار و  قیمت تیپ سدان تورینگ حدود 30245 دلار اعلام شده است، فکر می کنید در صورت عرضه این خودرو در کشور ما در چه محدوده قیمتی مورد معامله قرار بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هوندا سیویک 2022 ؛ یک ماشین جذاب برای بازار ایران (ویدیو)

  1. محمد جواد گفته:

    هونداهای سیویک و آکورد جزء بهترین ها و محبوب ترین ماشین های آمریکای شمالی هستن. خیلی عجیبه که هوندا توی ایران به اون صورت استقبال نشده ازش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز