هوندا HR-V مدل 2023؛ شاسی بلند قلدر و جوان پسند (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

هوندا HR-V برای سال 2023 در شمایل خودرویی تر و تمیز، با نمایی اسپرت و طراحی بدنه ای خارق العاده پا به میدان گذاشته است، جلو پنجره اش برجسته تر است، کاپوت کشیده تر و خط سقف صاف تر و صیقلی تر. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این شاسی بلند آشنا می شویم.

به گزارش کاما پرس، این خودرو که مبتنی بر نسل یازدهم هوندا سیویک ساخته شده، از اجدادش بزرگتر است، فاصله محورها از هم بیشترند و پهن تر است، با این حال همچنان اسپرت و خوش دست احساس می شود. این خودرو اندازه و فضای داخلی درست و درمانی دارد و جان می دهد برای ماجراجویی های آخر هفته، با این حال، در خیابان های شهر نیز مانورپذیری بسیار خوبی  دارد.

طراحی هوندا HR-V به گونه ای است که حس ماجراجویی را برمی انگیزد. چراغ های ال ای دی در عقب و جلو بر این نکته تأکید می کنند که این خودرو شمایلی قلدرمآبانه دارد. اسپویلر عقب نیز اسپرت بودن آن را برجسته می کند. پیش بینی می شود هوندا HR-V در سگمنت خودش پیشرو باشد و مشتریان جدیدی را به سوی خودش جذب کند. این مشتریان جدید شامل جوانان، کسانی که اولین بار است خودرو می خرند و مشتریان چند فرهنگی خواهند بود.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

هوندا HR-V در اروپا با یک موتور هیبریدی که از هوندا آکورد و هوندا اینسایت قرض گرفته شده عرضه می شود ولی در آمریکا با یک موتور چهار سیلندر بنزینی روانه بازار خواهد شد. گیربگس از نوع CVT است و نیروی موتور نیز به چرخ های جلو منتقل می شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز