شاسی بلند شگفت انگیز سوزوکی مدل 2022 سرانجام رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

سرانجام بالاترین نسخه از خودرو سوزوکی XL7 که اسم XL7 Alpha FF را یدک می کشد به صورت رسمی در نمایشگاه بین المللی خودرو اندونزی معرفی شد. ولی چه چیزی این شاسی بلند تازه از راه رسیده را از نسخه قبلی اش مجزا می کند؟  در این ویدیو با شاسی بلند جدید سوزوکی آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، سوزوکی XL7 Alpha FF مدعی است که بالاترین نسخه از محصولات سوزوکی است و فقط 300 دستگاه از آن تولید شده است. این خودرو نخستین محصول از کمپانی سوزوکی است که در سال 2022 معرفی گردیده و نسخه ای خاص است چون کم و کسری های نسخه قبلی را برطرف کرده، زیباتر است، جان سخت است و تجربه ای لذت بخش از رانندگی ارائه می دهد. همان طور که پیشتر گفته شد، XL7 Alpha FF نسخه ارتقاء یافته سوزوکی XL7 است و در داخل و خارج آن تغییرات زیادی صورت گرفته است تا زیبایی اش تأثیرگذارتر و سواری اش نرم تر و راحت تر باشد. این خودرو خانوادگی هفت سرنشین را در خود جا می دهد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

نمای داخلی این سوزوکی تازه از راه رسیده، دو رنگ و سفید و سیاه است. ستون ها و سقف به رنگ سیاه و مابقی کابین به رنگ سفید است. به منظور زیبایی و اسپرت بودن بیشتر، روی بخش  پایینی درب ها، روکش های فلزی، سپر جلو و روی قاب آینه های بغل،  قسمت های قرمز رنگی به چشم می خورند. قلب تپنده این خودرو نیز یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر است که 104 اسب بخار نیرو و 138 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شاسی بلند شگفت انگیز سوزوکی مدل 2022 سرانجام رونمایی شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز