فورد موستانگ کروک ؛ محبوب ترین ماشین برای اجاره در کیش (ویدیو)

لست سکند

فورد موستانگ در مدل های کوپه با سقف سخت و کروک با سقف جمع شونده طرفداران زیادی دارد و در شش تیپ در اختیار مشتریان قرار گرفته است. فورد موستانگ کروک و دیگر مدل های آن را می توانید در مناطق آزاد تجاری ایران به ویژه کیش مشاهده و یا برای رانندگی اجاره کنید. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این خودروی پر طرفدار آشنا می شویم.

برای اجاره ماشین در کیش می توانید به سایت کیش آنلاین مراجعه کنید و با کمترین قیمت خودرو مورد نظر خود را رنت کنید. کیش آنلاین یکی از قدیمی ترین شرکت های اجاره خودرو در کیش است. در این مجموعه ارزان ترین ماشین ها و گران ترین خودرو ها برای کرایه در کیش موجود است. برای اجاره ماشین در کیش با شماره های 09126060221 ، 09126060886 تماس بگیرید.

به گزارش کاماپرس، فورد موستانگ در ایران با مدل های 2013 تا 2016 در دسترس است و تیپ های مختلف آن عبارتند از: V6، EcoBoost،EcoBoost Premium ، GT، GT Premium .

و اما فورد موستانگ مورد نظر ما یعنی تیپ V6 که دیفرانسیل عقب است با یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به همراه پدل شیفترهایی کنار غربیلک فرمان به بازار عرضه شده است.

موتور 6 سیلندر خورجینی این ماسل‌کار آمریکایی که 3.7 لیتر حجم دارد قادر است 300 اسب بخار نیرو و حدود 380 نیوتن متر گشتاور تولید کند. میزان مصرف سوخت این موتور قدرتمند با گیربکس دستی در سیکل ترکیبی 8.90 لیتر و با گیربکس اتوماتیک 9.35 لیتر برآورد شده است.

راز آسمان پایتخت

تجهیزات ایمنی فورد موستانگ کروک V6 مدل 2016

ترمزهای دیسکی ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، دوربین دید عقب، کیسه هوای جانبی برای صندلی های جلو، کیسه هوای پرده ای جانبی (فقط در مدل کوپه) و کیسه هوای زانو برای راننده و سرنشین جلو از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو به شمار می آیند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

و اما چیزی که این خودرو را برای پرطرفدار کرده است کیفیت سواری آن است. فورد موستانگ 2016 یک ماسل‌کار خوش‌دست است که عاشق جاده هاست. صدای تایر و باد در حدی نیست که آزاردهنده باشد و در سرعت های بالا کابین نسبتاً آرام است. هر دو مدل کوپه و کروک دارای چهار صندلی هستند ولی صندلی های عقب بیشتر برای کودکان مناسب است و افراد بزرگسال مجبورند قدری مچاله شوند.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز