لحظه نصف شدن هواپیمای بوئینگ هنگام فرود اضطراری (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

به تازگی تصویری در شبکه های مجازی منتشر شده و بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری داشته است. به گزارش کاما پرس، ماجرا از این قرار است که یک هواپیمای بوئینگ 757 متعلق به شرکت پستی DHL یک فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی کاستاریکا داشته، از باند خارج شده و در نهایت نصف شده و دمش را از دست داده است. شرکت DHL می گوید خدمه آسیبی ندیده اند و فقط یکی از آن ها برای احتیاط بیشتر تحت معاینه پزشکی قرار گرفته است.

تصویری که توسط یک روزنامه کاستاریکایی منتشر شده است نشان می دهد که یک هواپیمای زرد رنگ با لوگو در کنار باند متوقف و با کف آتش نشانی پوشیده شده است. دم جدا شده و یکی از بال ها نیز شکسته است.

این هواپیما عازم گواتمالا بود که سیستم هیدرولیک آن ایراد پیدا کرد. این مشکل باعث شد خلبان در فاصله اندکی پس از برخواستن از زمین درخواست فرود اضطراری بکند. این هواپیما 22 سال سن داشت و دو خلبان آن بدون هیچ آسیبی از آن خارج شدند. شرکت DHL بلافاصله تحقیقاتی در مورد علت بروز این حادثه را آغاز کرده است. البته از آن جایی که این هواپیما ساخت کشور آمریکاست، شرکت ملی ایمنی پرواز آمریکا نیز در این تحقیقات همکاری خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این هواپیمای بوئینگ 757 هنگام فرود اضطراری حدود 180 درجه چرخید و دمش به یک خاکریز برخورد کرد. آن طور که تصاویر نشان می دهند قسمت دم آن از بدنه اصلی جدا شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز