اولین محصول مشترک مرسدس بنز و جیلی رونمایی شد (ویدیو)

اسمارت 1# یک کراس اوور الکتریکی جدید است و نمایانگر عصر تازه ای برای خودروهای شهری در دنیای امروز خواهد بود. این خودرو تمام برقی و جمع و جور اولین محصولی است که به صورت مشترک توسط مالکان اسمارت، یعنی کمپانی های مرسدس بنز و جیلی تولید شده است. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این خودرو آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، اسمارت 1# بر اساس یک خودروی تمام برقی به نام SEA که توسط جیلی طراحی شده ساخته شده است  و نشان می دهد که کمپانی اسمارت قصد دارد در آینده طیف گسترده ای از محصولات جدید را روانه بازار کند. این طور که مشخص است این کمپانی قصد دارد در همه محصولات آینده اش از علامت # استفاده کند و به این ترتیب علاوه بر اندازه و یا بخش، جایگاه محصولاتش را از لحاظ زمان عرضه نیز مشخص کند.

خودروی برقی اسمارت 1# به یک باتری 66 کیلوواتی مجهز است که گفته می شود 440 کیلومتر برد دارد. این احتمال نیز وجود دارد که در آینده باتری های کوچک تری با قیمت پایین تر در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

این باتری یک موتور را تغذیه می کند که می تواند 268 اسب بخار نیرو و 343 نیوتن متر گشتاور تولید کند. حداکثر سرعت این خودرو به 180 کیلومتر بر ساعت می رسد و جالب است که در کمتر از 7 ثانیه می تواند به این سرعت دست یابد.

راز آسمان پایتخت

اسمارت 1# یک شاسی بلند تمام عیار با 5 صندلی است و علاوه بر زیبایی بر کاربردی بودن نیز تمرکز کرده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز