هوندا آکورد 2024 پا به جاده گذاشت (ویدیو)

ژیوار

هوندا آکورد مدل 2024 یک خودرو جذاب خانوادگی است که وارد نسل یازدهم از توسعه اش شده است و هنوز یکی از بهترین سدان‌های متوسط موجود در بازار به شمار می آید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هوندا آکورد مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، یکی از تغییرات مهمی که بر روی نسل یازدهم هوندا آکورد صورت گرفته استفاده از پیشرانه هیبریدی برای همه تیپ‌ها به صورت استاندارد است. چنانچه مایل به استفاده از سیستم هیبریدی نباشید می‌توانید برای تیپ‌های پایین‌تر یک موتور چهار سیلندر توربو با 192 اسب بخار نیرو را سفارش بدهید.

تیپ Sport-L که از پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و بدون این که عملکرد را پایین بیاورد از مصرف سوخت بسیار کمی برخوردار است. این تیپ از هوندا آکورد مدل 2024 می تواند ظرف 7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد که در مقایسه با بسیاری از سدان های توربو شتاب مناسبی به نظر می رسد.

دریان سفر امید

همه تیپ‌های هوندا آکورد مدل 2024 به سیستم Honda Sensing که مجموعه‌ای از سیستم‌های دستیار راننده است، مجهز هستند. این سیستم‌ها عبارت از سیستم هشدار تصادف از جلو به همراه ترمز اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط و نور بالای اتوماتیک هستند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هوندا آکورد 2024 پا به جاده گذاشت (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز