شاسی بلند کادیلاک اسکالید 2025 رونمایی شد (ویدیو)

بیست و پنج سال پس از تولید نخستین خودرو کادیلاک اسکالید توسط کمپانی جنرال موتورز، این خودروساز امیدوار است نسخه جدید و تمام برقی این شاسی بلند را روانه بازار کند و انتظار می رود هواداران خودروهای لوکس استقبال خوبی از آن بکنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند لوکس و تمام برقی کادیلاک اسکالید IQ مدل 2025 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی جنرال موتورز به تازگی از کادیلاک اسکالید IQ مدل 2025 رونمایی کرده است که یک خودرو تمام برقی است و نسبت به مدل کنونی این خودرو نیروی بیشتری تولید می کند. این شاسی بلند لوکس بیشترین برد را در میان محصولات برقی جنرال موتورز دارد و تخمین زده می شود با یک بار شارژ بتواند مسافتی برابر با 725 کیلومتر را بپیماید.

انتظار می رود کادیلاک اسکالید IQ مدل 2025 اواخر تابستان آینده در شوروم ها به نمایش گذاشته شود و قیمت پایه آن 130000 دلار باشد.

راز آسمان پایتخت

کادیلاک اسکالید IQ نخستین و مهم ترین مدل از کادیلاک های سنتی است که قرار است برقی بشود و در نهایت جای مدل های بنزینی کنونی را بگیرد. کمپانی جنرال موتورز تصمیم گرفته است تا قبل از سال 2023 فقط خودروهای برقی تولید کند و به یک برند سازنده خودروهای برقی لوکس تبدیل بشود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جنرال موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز