شاسی بلند جدید و منحصر به فرد تویوتا اینووا 2023 (ویدیو)

لست سکند

در سال 2023 شاهد عرضه خودروهای جدید زیادی بودیم و شرکت های ژاپنی مانند تویوتا، میتسوبیشی و هوندا نیز محصولات جدیدی روانه بازار کردند. یکی از خودروهای مطرح امسال تویوتا اینووا مدل 2023 بود که وارد نسل سومش شده و تغییرات زیادی روی آن صورت گرفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا اینووا مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نسل قبلی تویوتا اینووا بیشتر به یک خودرو چند منظوره (MPV) شباهت داشت ولی نسل جدید شباهت بیشتری به خودروهای شاسی بلند پیدا کرده است و طراحی بدنه‌اش به گونه ‌ای است که ما را به یاد تویوتا هایلندر می اندازد.

تویوتا اینووا مدل 2023 فقط از لحاظ ظاهری دستخوش تغییر نشده است. شاسی نسل جدید آن از نوع TNGA-C است که نرمی آن مانند خودروهای سواری است و نیروی موتور نیز بر خلاف سنت همیشگی به چرخ‌های جلو منتقل می شود. تویوتا اینووا مدل 2023 از صندلی های تاشو ردیف سوم نیز بهره می برد که باعث شده است فضای بسیار بیشتری در اختیار سرنشینان قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات ایمنی تویوتا اینووا مدل 2023 می‌توان به سیستم پیشگیری از تصادف، کروز کنترل راداری دینامیک، سیستم هشدار عبور از خط و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.

خبر مهم درباره پیشرانه تویوتا اینووا این است که موتور توربودیزل کنار گذاشته شده و یک موتور 2.0 لیتری بنزینی و یا یک موتور 2.0 لیتری هیبرید-بنزینی برای آن قابل خریداری هستند. موتور بنزینی می تواند 172 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز