قدرت نمایی سوپرماشین نیسان جی تی آر 2024 (ویدیو)

سنت خودروسازان ژاپنی از دیرباز تمرکز بر دقیق بودن و ایجاد شور و هیجان بوده است و این سنت در محصولات معدودی مانند نیسان جی تی آر 2024 هویداست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سوپرماشین نیسان جی تی آر 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تغییرات زیادی بر روی مدل 2024 نیسان جی تی آر صورت گرفته و طراحی خارجی نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. طراحی بدنه از خطوطی تهاجمی تر و پر رنگ و لعاب تر برخوردار شده است و چهره ای خشن تر به این خودروی افسانه‌ای داده اند.

طراحی ایرودینانیک هوشمندانه‌ای که برای نیسان جی تی آر مدل 2024 صورت گرفت است ماهیت این سوپرماشین را تعیین می کند و شتاب آن را در هنگام درگ بسیار افزایش می دهد. کاناردهای بازنگری شده، دیفیوزر، باله عقب و جلو پنجره جدید نیز باعث می شوند عملکرد بسیار بالا برود.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

سوپرماشین نیسان جی تی آر مدل 2024 یک خودرو سوپر اسپرت است که به یک پیشرانه شش سیلندر 3.8 لیتری و دو توربوشارژری مجهز شده است. این موتور به صورت دست‌ساز و در یک اتاق با هوایی بسیار پاک در کارخانه یوکوهاما ساخته می شود و در ساخت آن ابزارآلاتی بسیار خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این موتور ویژه می تواند بین 565 تا 600 اسب بخار نیرو تولید کند که این میزان بستگی به تیپ آن دارد.

سوپرماشین نیسان جی تی آر مدل 2024 به گیربکس شش سرعته دو کلاچه مجهز شده است که نیروی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند.

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قدرت نمایی سوپرماشین نیسان جی تی آر 2024 (ویدیو)

  1. بردیا احمدی گفته:

    بخدا با این روند یه چند وقت دیگه این چینی ها و ژاپنی ها میزنن رو دست خودروسازهای آلمانی و آمریکایی دارن دنیارو میگیرن تو همه زمینه ها

  2. سمیه یوسفی گفته:

    یه فیلم تو اینستاگرام دیدم یه آقایی می خواست یه ماشین ژاپنی رو خراب کنه هر بلایی بگید سرش آورد بازم کار میکرد ماشینه
    واقعا تو کاراشون وجدان دارند هر آشغالی را تولید نمی کنند و همه دنیاهم ازشون راضیه جون خیلی ها راهم نجات دادن با ماشینای با کیفیتی که تولید می کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز