همه چیز درباره کاربردها و مزایای افتتاح حساب در وایز

افتتاح حساب در وایز - کاماپرس
ژیوار

ارسال پول به خارج از کشور، پرداخت در سطح بین المللی، کسب درآمد ارزی فریلنسری و سرمایه گذاری خارجی باید با یک گزینه قابل اعتماد، کارآمد و سریع انجام شود که وایز یکی از آن‌ها است. نحوه کار سیستم مالی وایز و مزایای آن باعث شده که افراد زیادی مایل به افتتاح حساب وایز و به کارگیری آن باشند.

کاماپرس در این گزارش کاربردها و مزایای افتتاح حساب وایز را بررسی کرده است.

وایز چیست؟

ترنسفر وایز که به طور مختصر به آن وایز گفته می‌شود، یک شرکت فین تک است که باعث شکل­گیری یک انقلاب در نقل و انتقال بین المللی پول شده است. این مجموعه توانسته فرآیند پرداخت‌های بین المللی را آسان کند. با افتتاح حساب وایز، امکان دسترسی مالی و نقل و انتقال پولی به بیش از 140 کشور جهان وجود دارد.

افتتاح حساب وایز- کاماپرس

مزایای وایز

وایز مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به انتقال پول از یک حساب معمولی اشاره کرد. در واقع دارندگان حساب وایز این امکان را دارند که یک حساب بانکی معمولی نقل و انتقال پولی داشته باشند. وایز تلاش کرده که امنیت حداکثری را برای کاربران خود فراهم کند. روش‌های اعتبارسنجی کاربران در شبکه مالی وایز، قرار دادن چند لایه محافظتی برای حساب‌های ویژه، نظارت امنیت 24 ساعته، اعلان فوری دریافت و برداشت پول و امکان گزارش آسیب پذیری از جمله موارد امنیتی در سیستم مالی وایز است.

دریان سفر امید

افراد با افتتاح حساب وایز امکان دریافت کارت اعتباری آن را دارند و این کارت برخلاف دیگر کارت‌ها در بیشتر کشورهای جهان قابل استفاده است. با این حساب امکان ارسال، نگهداری و دریافت پول با قابلیت تبدیل به چند نوع ارز شاخص وجود دارد. وایز همچنین از مشتریانی که در طول سال تراکنش‌های بزرگی دارند، کارمزد کمی دریافت می‌کند که این یک مزیت بزرگ برای سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

افتتاح حساب وایز - کاماپرس

مدارک لازم برای افتتاح حساب وایز

افرادی که مایل به افتتاح حساب در وایز هستند، باید به مواردی توجه کنند که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

داشتن یک تلفن همراه به منظور افتتاح حساب ترنسفر وایز ضروری است. در واقع با این تلفن همراه امکان دانلود اپلیکیشن مورد نیاز و تکمیل فرآیند ثبت نام فراهم خواهد شد. برای امنیت حساب وایز نیاز به ارائه اسناد شناسایی معتبر مانند پاسپورت یا کارت ملی است.

متقاضیان افتتاح حساب وایز باید اطلاعات مالی مورد نیاز مانند شماره کارت بانکی یا اطلاعات حساب بانکی را وارد کنند. پس از افتتاح حساب وایز، لازم است رمزهای امنیتی قوی به منظور ورود به حساب مورد استفاده قرار گیرد و همچنین به طور مداوم به روزرسانی امنیتی اپلیکیشن وایز انجام شود تا مشکلی پیش نیاید.

افتتاح حساب وایز با «آریاپی»

آریاپی یک مجموعه فعال تخصصی در زمینه پرداخت‌های بین المللی است که پشتیبانی 24 ساعته دارد و تمامی روزهای هفته به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه خدمات مربوط به پی پال، وریفای صرافی، آی پی ثابت وی پی اس، شماره مجازی خرید لایسنس، خرید اکانت، خدمات سفر، اقامت و امثال آن را به مشتریان خود ارائه می­‌دهد. این درگاه با وجود تحریم‌ها شرایطی را فراهم کرده که افراد بتوانند به راحتی اقدام به افتتاح حساب وایز کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

متقاضیان برای افتتاح حساب وایز و اطلاع از هرینه­‌های آن می­‌توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز