همه چیز درباره خودرو فضایی کیا ای وی 6 مدل 2024

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کیا ای وی 6 مانند خودرویی به نظر می‌رسد که گویی از آینده آمده است و این دیدگاه فضایی و آینده‌نگرانه در مدل 2024 این خودرو برقی نیز به وضوح مشاهده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بیشتر تغییرات در نمای ظاهری کیا ای وی 6 مدل 2024 بر روی قسمت جلو آن اعمال شده است. یک نوع نورپردازی جدید که کمپانی کیا آن را طرح ستاره‌ای می‌نامد نیز در چراغ‌های عقب به کار رفته است که مختص کیا ای وی 6 است و باعث می‌شود قسمت عقب عریض‌تر به نظر برسد.

کیا ای وی 6 مدل 2024 به یک باتری بزرگ‌تر 84 کیلوواتی مجهز شده و باتری قدیمی‌ 77.4 کیلوواتی کنار گذاشته شده است. آن‌طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است این باتری جدید در مدل‌های محرک جلو بیش از 490 کیلومتر برد دارد. باتری جدید در زمان کمتری شارژ می‌شود و با استفاده از یک شارژر فوق سریع 350 کیلوواتی می‌توان در زمانی کمتر از 18 دقیقه آن را بین 10 تا 80 درصد شارژ کرد.

در کابین داخلی کیا ای وی 6 مدل 2024 نیز تغییراتی به چشم می‌خورد. نورپردازی فراگیر جدید و تغییر شکل غربیلک فرمان بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کنند، علاوه بر این، یک سیستم جدید نیز تعبیه شده است که کاربر با گذاشتن نوک انگشت بر روی یک سنسور می‌تواند حالت رانندگی مخصوص خودش را فعال کند.

از دیگر تجهیزات رفاهی کیا ای وی 6 مدل 2024 می‌توان به 10 کیسه هوای جانبی برای صندلی‌های ردیف دوم، اپلیکیشن‌های Apple CarPlay و Android Auto اشاره کرد. یک سیستم قفل اتوماتیک نیز بر روی خودرو تعبیه شده که چنانچه فرد دارنده کلید چند قدم از خودرو دور شود درب‌ها را قفل می‌کند و کاربر می‌تواند از راه دور و از طریق گوشی موبایل هوشمند وضعیت خودرو در حالت خاموش را کنترل کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز