همه چیز درباره اولین جنگل استوایی نزدیک تهران + هزینه اقامت

جنگل استوایی_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اولین جنگل استوایی در نزدیکی تهران در روستای فیلستان؛ اطراف ورامین قرار دارد. این جنگل استوایی حدود 140 کیلومتر از تهران فاصله داشته و برای رسیدن به آن یک ساعت و 40 دقیقه زمان نیاز دارید. در نزدیکی این جنگل استوایی که با نام «باغ گل رؤیایی» نیز شناخته می‌شود؛ یک گلخانه بزرگ نیز احداث شده که بسیار دیدنی است.

به گزارش کاماپرس، در اولین جنگل استوایی ایران در نزدیکی تهران، انواع گیاهان استوایی از جمله موز، پاپایا، بلوبری، پشن فروت، آناناس و قهوه پرورش داده می‌شوند.

در این منطقه باغ گل‌های متعددی وجود دارند که می‌توان با بازدید از این باغ گل‌ها، انواع گونه‌های گل و گیاه آپارتمانی و گیاهان مخصوص باغ و باغچه را دید و در صورت تمایل یک خرید عالی داشت. در کنار تمام این باغ گل‌ها، به تازگی یک باغ گل رؤیایی و منحصربه‌فرد افتتاح‌ شده که با نام اولین جنگل استوایی ایران فعالیت می‌کند.

میوه‌ها و گیاهانی که در این جنگل استوایی پرورش داده می‌شود، حاصل 3 سال کار آزمایشگاهی برای سازگاری و هماهنگ ساختن این درختان و گیاهان با محیط و آب‌وهوای ایران است.

نکته جالب در رابطه با درختان و گیاهان موجود در جنگل استوایی ایران این است که همه این درختان در هر چهار فصل سال، محصول و میوه دارند که همین موضوع باعث شده تا بازدید از جنگل استوایی ایران طی تمام طول سال برای گردشگران جالب و جذاب باشد. در واقع، دیدن میوه‌های استوایی بر روی درختان یک تجربه و حس لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

جاذبه‌های جنگل استوایی ایران

این جنگل استوایی دارای محیطی آرام و دلنشین و سرشار از حس و حال شاد است که مطمئنا همه افراد و به‌ویژه افراد علاقه‌مند به طبیعت مجذوب آن می‌شوند. شما می توانید در این جنگل استوایی، انواع گل و گیاه را ببینید، گیاهان مورد علاقه خود را خریداری کنید و یک گردش و تفریح یک روزه بسیار عالی و لذت‌بخش داشته باشید.

ورودی این جنگل رایگان است و می‌توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب برای بازدید به این فضای منحصربه‌فرد و جذاب بروید. جنگل استوایی ایران که در ابتدا با نام باغ گل رؤیایی شروع به فعالیت کرد، در شهرستان پاکدشت قرار دارد و اکنون به یک قطب گردشگری بسیار جذاب و خاص در این منطقه تبدیل‌ شده است.

جنگل استوایی_کاماپرس

هزینه اقامت یک شب در پاکدشت

برای سفر به پاکدشت و بازدید از جاذبه‌های آن همچون جنگل استوایی، اقامت در هتل و یا اجاره ویلا نیز برای استراحتی چند روزه گزینه جذابی به نظر می‌رسد که در این گزارش هزینه اجاره و ویلا در این منطقه بررسی شده است.

*اجاره ویلای یک خوابه با استخر سرپوشیده آب گرم در پاکدشت با فاصله 50 کیلومتری تا تهران شبی 2 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. حداکثر ظرفیت مهمان 8 نفر و متراژ بنا 85 متر است.

*هزینه اجاره سوئیت مبله در پاکدشت که در طبقه همکف در 8 کیلومتری پاکدشت واقع‌ شده، 800 هزار تومان است.

*واحد 150 متری در روستای جمال‌آباد پاکدشت، با استخر آب گرم با یک اتاق‌خواب که ظرفیت پذیرش 8 نفر را دارد شبی 3 میلیون و 500 هزار تومان است.

*اجاره آپارتمان 50 متری، ظرفیت تا 4 نفر فول امکانات شبی 400 هزار تومان آگهی شده است.

این ویلاها را می‌توانید از سایت جاجیگا و دیوار رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اقامت 24جاجیگادالاهودیوار
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز