همه آنچه باید درباره گروه هتل ‌‌های آریا بدانید

هتل های آریا-کاماپرس
ژیوار

گروه هتل‌های آریا با داشتن بیش از هزار اتاق و  3 هزار تخت در هتل‌های زیرمجموعه‌ خود قابلیت میزبانی از یک میلیون نفر مسافر را دارد. گروه هتل‌های آریا یکی از معدود هلدینگ‌های صنعت گردشگری ایران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی این گروه می‌پردازد؛

* گروه هتل‌های آریا سال 1384 راه‌اندازی شد. سیدمحسن آقایان، مدیرعامل این هلدینگ است. بنابه گفته آقایان، تنها هتل‌های چهار یا پنج ستاره در گروه هتل‌های آریا قرار می‌گیرند. در هر شهر نیز تنها یک هتل می‌تواند وارد این گروه شود.

* سهامداران این شرکت هتل‌داران هستند و همچنین اعضای هیئت مدیره هم از میان هتل‌‌داران انتخاب می‌شوند. محسن قریب، رئیس هیئت مدیره این گروه است که مسئولیت دبیرکلی انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش را نیز برعهده دارد.

دریان سفر امید

* هتل شایگان کیش، هتل نارنجستان نور، هتل بین‌المللی پارس شیراز، هتل آسمان اصفهان، هتل امیرکبیر اراک، هتل مشیرالممالک یزد، هتل بین‌المللی تبریز، هتل بین‌المللی قم، هتل کریمه و هتل باران که همگی در قطب‌های گردشگری کشور هستند در گروه هتل‌های آریا قرار دارند.

* یکی از معروف‌ترین هتل‌های این گروه، هتل پنج ستاره شایگان کیش است.

هتل آریا کیش-کاماپرس

* رستوران آکاسیا در هتل پارس شیراز اولین رستوران در ایران است که غذاهای آفریقایی طبخ می‌کند و می‌تواند پذیرای افرادی با ذائقه‌های مختلف غذایی باشد. هتل پارس شیراز در نزدیکی مراکز تاریخی این شهر از قبیل مجموعه زندیه قرار دارد.

* اولین هتل باغ ایران، هتل مشیرالممالک یزد است که قدمت باغی که هتل در آن بنا شده به دوران قاجار برمی‌گردد.

* هتل سیزده طبقه آسمان اصفهان با قرار گرفتن در مجاورت زاینده‌رود از هتل‌های شاخص اصفهان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های این هتل، رستوران گردان آن است.

* هتل بین‌المللی قم که در مجاورت حرم حضرت معصومه قرار دارد، اولین هتل چهار ستاره‌ استان قم است که در مرکز شهر قرار دارد.

* صفحه اینستاگرام گروه هتل‌های آریا با بیش از 16 هزار دنبال‌کننده اطلاعات جامعی از هتل‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه در اختیار دنبال‌کنندگان قرار می‌دهد.

نویسنده: نرگس بدری

انتهای پیام

مرتبط با : گروه هتل های آریا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان