هلدینگ گلرنگ به بانکداری ورود می کند؟

ژیوار

گروه صنعتی گلرنگ در حال گسترش فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف است. این گروه با اقداماتی مانند راه‌اندازی PSP و خرید یک باشگاه مشتریان، نشان داده است که قصد ورود به صنعت بانکداری را دارد. یکی از راهکارهای دیجیتالی گلرنگ برای خرید مالی آنلاین، کیف پول الکترونیکی تارا است که توسط شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، یکی از زیرمجموعه‌های گلرنگ، توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر این، گروه صنعتی گلرنگ با تاسیس بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) خود، نشان داده است که در حوزه سرمایه‌گذاری نیز فعال است. این گروه همچنین قصد ورود به حوزه خدمات را دارد و در حال راه‌اندازی خشکشویی آنلاین است.

دریان سفر امید

گلرنگ ونچرز، با شعار “ورای محدودیت”، اعلام کرده است که در سرمایه‌گذاری هیچ محدودیتی در حوزه، مدل و میزان سرمایه ندارد و اکنون به دنبال سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است.

در آخرین اقدام خود، گروه صنعتی گلرنگ سهامدار عمده شرکت تپسی شده و پس از تغییر مدیرعامل آن، اکثر اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل تپسی را از شرکت‌های زیرمجموعه خود انتخاب کرده است. گلرنگ پیش از این نیز با خرید الوپیک و راه‌اندازی پلتفرم سفارشگیری آنلاین افود، در اکوسیستم استارتاپی خبرساز شده بود.

انتهای پیام

مرتبط با : گلرنگ
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز