هشدار به دارندگان رمزارز تتر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به اینکه کشورهای دارای تحریم از تتر برای مبادلات بین‌المللی و تجاری استفاده می‌کنند، دولت آمریکا تحریم‌های جدید برای این تراکنش‌ها وضع کرده‌ که ریسک خرید تتر در آینده را افزایش می‌‌دهد

به گزارش کاماپرس، در سال‎‌های اخیر استیبل کوین‌ها توانسته‌اند وضعیت با ثباتی داشته باشند. به همین دلیل رمزارزها سرمایه گذاران زیادی را جذب خود کرده‌اند. در ایران نیز به دلیل تورم بالا و همچنین ضرورت حفظ ارزش دارایی‌ها بسیاری به خرید تتر و سایر رمزارزها روی آورده‌اند. یکی از انگیزه‌های خریداران تتر در ایران تبدیل راحت‌تر آن به ارزهای جهانی، طلا و … است.

در حال حاضر این استیبل کوین‌ها توسط شرکت آمریکایی مدیریت می‌شوند که همین موضوع به ثبات بیشتر آن منجر شده‌است. به عبارت دیگر سرمایه‌گذاران مطمئن هستند قیمت تتر در هر شرایطی حفظ خواهد شد.

تتر-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

این موضوع منجر شده تا کشورهای تحریم زده نیز بیشتر از این نوع ارز دیجیتال استفاده کنند. به همین دلیل دولت آمریکا نظارت خود بر تراکنش‌های تتر را افزایش داده‌است. این مسئله روی فعالیت صرافی‌های رمز ارزها نیز تاثیر گذاشته است.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که به مرور ریسک خرید تتر در آینده افزایش می‌یابد. هرچند در سال‌های اخیر امنیت شبکه و حفظ حریم خصوصی کاربران در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته، با این حال نمی‌توان اقدامات فدرال رزرو علیه معاملات بزرگ تتر را نادیده گرفت. در واقع احتمال قفل شدن توکن‌های تتر در صورت اشتباه کاربران این رمز ارز وجود دارد.

در سال‌های اخیر تتر در کنار بیت کوین یکی از رمزرازهای پرطرفدار بازار بوده‌است. زیرا تتر همسو با قیمت دلار در ایران افزایش داشته‌است. به همین دلیل در سال های اخیر افرادی که این کوین را داشته‌اند به تناسب تورم دلار از آن سود برده‌اند با این حال در مقطع کنونی ریسک معاملات تتر در حال افزایش است.

انتهای پیام

مرتبط با : رمزینکسنوبیتکسوالکس

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز