جذابترین تور 2 روزه در جنگل‌ های شمال + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استان‌های شمال کشور برای بسیاری از ایرانی‌ها و به‌ویژه اهالی تهران اولین گزینه برای مسافرت است. فصل بهار و پاییز نیز بهترین زمان برای سفر به شمال و گردش در جنگل‌های هیرکانی هستند.

کاماپرس در این گزارش، به معرفی 5 تور 2 روزه در جنگل‌های شمال می‌پردازد.

1- تور جنگل پیمایی زیولا (سوادکوه)

مدت این تور  1/5 روز است و برای هر نفر 1 میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد. بخش عمده این تور در قطار سپری می‌شود و هدف آن تجربه سفر ریلی به شمال کشور و آشنایی با مختصات فنی، تاریخچه و اتفاقات ساخت این مسیر است. این تور در ساعت 7 و 50 دقیقه صبح از راه‌آهن تهران شروع می‌شود. مقصد قطار ایستگاه شیرگاه خواهد بود و پس از پیاده شدن از قطار، مسافران با خودروی محلی به جنگل زیولا منتقل خواهند شد. پس از اتمام جنگل‌گردی و صرف شام، بازگشت از ایستگاه قائمشهر به مقصد تهران خواهد بود.

پذیرایی صبحانه در قطار و به هزینه آژانس انجام خواهد شد. تهیه نهار برعهده مسافر است و شام در رستوران و به هزینه آژانس صرف می‌شود.

قطار رفت و برگشت از نوع کوپه‌ای 6 تخته و متعلق به شرکت رجا است. مدت زمان حضور در قطار 7 ساعت طول خواهد کشید. خدمات تور شامل راهنمای سفر و بیما مسافرتی خواهد بود. اطلاعات کامل این تور در سایت لست سکند قابل دسترسی است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-جنگل الیمستان ۲۸ اردیبهشت

این تور 1 روزه از تهران به مقصد جنگل الیمستان برگزار خواهد شد و هزینه آن برای هرنفر 1 میلیون و 350 هزار تومان خواهد بود. حمل‌و‌نقل با اتوبوس 44 نفره توریستی انجام خواهد گرفت. زمان حرکت از تهران 4 صبح خواهد بود. صبحانه به هزینه آژانس در رستوران شازده ماهان صرف خواهد شد. آژانس همچنین پذیرایی میوه، نوشیدنی گرم و میان‌وعده سبک را نیز در خودرو به عهده خواهد گرفت. تهیه ناهار و شام بر عهده مسافر است.

از دیگر خدمات تور می‌توان به ترانسفر محلی، بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری و استقبال ورودی اشاره کرد.

اطلاعات کامل این تور در سایت یوتوپین قابل دسترسی است.

3-تور گلستان گردی بهار 1403

این تور به مدت 2/5 روز از راه آهن تهران به مقصد گرگان انجام می‌گیرد و هزینه آن برای هر نفر، 4 میلیون و 500 هزار تومان است. شروع تور از ساعت 21 و 10 دقیقه از راه‌آهن تهران خواهد بود. پس از پیاده شدن از قطار در ایستگاه گرگان، گشت با خودروی محلی آغاز می‌شود. گردش در پارک جنگلی النگدره، حرکت به سمت علی‌آباد، توقف کوتاه برای دیدن گوزن قرمز در پارک جنگلی قرق، صرف ناهار در رستوران، بازدید از آبشار کبودوال و جنگل‌پیمایی برنامه‌های بعدی این سفر را تشکیل می‌دهند. آخرین بازدید پیش از استراحت در هتل، از گنبد کاووس و بافت تاریخی گرگان انجام خواهد گرفت.

قطار رفت و برگشت از نوع کوپه ای متعلق به شرکت رجا است و مدت زمان حضور مسافر در قطار 10 ساعت خواهد بود.

وعده‌های صبحانه و ناهار در مدت سفر برعهده آژانس هستند و تهیه شام بر عهده مسافر خواهد بود. خدمات دیگر تور بیمه مسافرتی و راهنمای گردشگری هستند. اطلاعات کامل‌تر این تور در سایت لست سکند قابل دسترسی است.

4-بازدید از جنگل مشعل، مرداب هسل، نمک‌آبرود و ساحل متل قو

این تور 1 روزه است و هزینه آن از 1 میلیون و 400 هزار تومان شروع می‌شود.

حرکت از ساعت 4 و نیم بامداد آغاز می‌شود . مدت سفر درصورت نبودن ترافیک 4 ساعت خواهد بود. صبحانه در رستورانی در مرزن‌آباد صرف خواهد شد. پس از آن، گروه با خودرو به سمت مرداب هسل حرکت خواهد کرد. کمپ و پیمایش جنگلی همراه با راهنما در اطراف مرداب هسل، حرکت به سمت شهرک توریستی نمک آبرود، استفاده از تفریحات این دهکده ازجمله تله‌کابین و سورتمه، صرف ناهار، توقف کوتاه در ساحل برنامه‌های بعدی این تور را تشکیل خواهند داد.

حمل و نقل تور با اتوبوس توریستی صورت خواهد گرفت. پذیرایی با یک وعده صبحانه و میان‌وعده سبک در اتوبوس بر عهده آژانس است. اطلاعات کامل‌تر در سایت علی‌بابا قابل دسترسی است.

5-گردش در جنگل اولنگ تا ییلاق اپرت

این تور به مدت 3 روز و 2 شب برگزار خواهد شد و هزینه آن برای هرنفر از 5 میلیون و 300 هزار تومان شروع می‌شود.

حرکت در شامگاه چهارشنبه 9 خرداد به سمت بسطام انجام می‌شود. بعد از صرف صبحانه در بسطام، گروه به سمت جنگل اولنگ حرکت می‌کند و پس از پیاده‌روی و گزدش در جنگل، به محل کمپ بازخواهد گشت. صرف ناهار و استراحت در طبیعت آخرین برنامه گروه پیش از بازگشت به شاهرود است. برنامه روز سوم سفر شامل حرکت به سمت دامغان و بازدید ازچشمه علی دامغان، حرکت به سمت روستای فینسک و تماشای مناظر ییلاق اپرت خواهد بود.

حمل‌ونقل این سفر با اتوبوس انجام می‌شود و اقامت آن در اقامتگاهی بومگردی است.

پذیرایی در مدت تور شامل 2 وعده صبحانه، 1 وعده ناهار و 1 وعده شام است. تهیه 1 وعده ناهار نیز بر عهده مسافر خواهد بود. بیمه مسئولیت مدنی نیز از خدمات این تور به شمار می‌آید.
اطلاعات کامل‌تر درمورد این تور در سایت علی‌بابا قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سفرمارکتعلی بابالست سکندیوتوپین
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز