۴ هتل اقتصادی رامسر برای تعطیلات پایان هفته + هزینه اقامت

۴ اقامتگاه ارزان در رامسر برای تعطیلات عید فطر

فصل بهار بهترین فرصت برای مسافرت و غرق شدن در زیبایی‌های طبیعت بکر است. اغلب گردشگران از تعطیلی‌های چند روزه آخر هفته برای استراحت و اقامت در شهرهای شمالی بهره می‌برند که در این میان نزدیکی و مقرون به صرفه بودن از ملاک‌های اصلی گزینش افامتگاه به شمار می‌رود.

رامسر به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای شمال همیشه تقاضای بالایی در بین گردشگران داشته و مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های متنوع و خاص را برای راحتی مسافران ارایه می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، ۴ اقامتگاه و هتل مقرون به‌صرفه در رامسر را معرفی می‌کند.

1-هتل بزرگ ملک‌شاه رامسر

هتل بزرگ ملک‌شاه رامسر در منطقه آرام چالکرود واقع شده است و اقامتی منحصر به فرد در میان شکوه طبیعت ارائه می‌دهد. این هتل با رتبه‌بندی سه ستاره و بازسازی‌های اخیر خود دارای سه‌طبقه و ۶۷ اتاق است که هریک منظره‌ای از جنگل و کوه‌ را ارائه می‌دهند.

این هتل امکانات ضروری مانند دسترسی به اینترنت، خدمات خشک‌شویی، خانه‌داری، پارکینگ و تاکسی‌سرویس را به مهمانان ارائه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

2-هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

برای مسافرانی که به دنبال اقامتی بی‌دغدغه و درعین‌حال راحت هستند، هتل آپارتمان متین ترنج رامسر یک انتخاب عالی است. این هتل با وجود امتیاز دو ستاره، آپارتمان‌های بزرگ و دنج با امکانات مدرن ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از امکانات ورزشی و دسترسی راحت به جاذبه‌های رامسر از جمله تله‌کابین، کاخ‌موزه مرمر و جواهرده لذت ببرند.

نظرات مثبت مهمانان قبلی تمیزی هتل، مهمان‌نوازی کارکنان و نزدیکی به ساحل دریا را برجسته می‌کند. درحالی‌که صبحانه در هزینه اقامت لحاظ نشده است، هتل خدمات اتاق، دسترسی به اینترنت در لابی، پارکینگ، تهویه‌مطبوع و رستوران را برای راحتی بیشتر ارائه می‌دهد. شروع قیمت برای اقامت یک شب در این هتل حدود ۳ میلیون تومان است که با توجه به رتبه و امکانات هتل مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

2-هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

3-هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل آپارتمان اسکان رامسر که در نزدیکی ساحل واقع شده است، اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال مجهز را برای مسافران ارائه می‌دهد. این هتل با 5 طبقه و ۱۴ واحد اقامتی، آشپزخانه‌های مجهزی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل شامل سرویس اتاق، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت در لابی، بالکن در اتاق‌ها، پارکینگ و تاکسی‌سرویس است که آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای مسافران تبدیل می‌کند. شروع قیمت اقامت برای یک شب در این هتل از ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

4-هتل آپارتمان کارن رامسر

هتل آپارتمان کارن رامسر که در فاصله چندقدمی ساحل قرار دارد، اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای با چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا یا جنگل ارائه می‌دهد. با وجود برخی اشکالات جزئی مانند ظرفیت پارک محدود و اینترنت ضعیف، نزدیکی هتل به ساحل، تمیزی و مهمان‌نواز بودن کارکنان، نظر مسافران را جلب می‌کند.

امکانات رفاهی هتل شامل دسترسی به اینترنت در لابی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، سرویس تاکسی، خدمات خرید بلیت و صندوق امانات می‌شود. شروع قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

4-هتل آپارتمان کارن رامسر

انتهای پیام

مرتبط با : جابامایوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز