هزینه یک شب اقامت در هتل های رامسر چقدر است؟

لست سکند

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور به شمار می‌رود که به یک مقصد ساحلی دیدنی تبدیل شده است. این شهر زیبا، جنگل‌های شمال را به همراه ساحل آرام دریای خزر در کنار هم دارد و برای مسافرت مقصدی زیبا و چشم‌نواز محسوب می‌شود. قبل از شروع سفر، ضروری است که با طیف وسیعی از هتل‌های رامسر آشنا شده و بهترین محل اسکان را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید.

کاماپرس در این گزارش، هزینه یک شب اقامت در هتل‌های رامسر را بررسی می‌کند.

1-هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر که اغلب با نام هتل بزرگ رامسر شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کشور است که قدمت آن به سال ۱۳۱۲ برمی‌گردد. این هتل که تنها ۶ دقیقه پیاده تا موزه کاخ رامسر فاصله دارد، فضایی کلاسیک با منظره جنگل و دریا را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های قابل‌توجه این هتل می‌توان به دسترسی به چشمه‌های آب گرم و رستوران‌های معروف رامسر اشاره کرد. قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۲ میلیون تومان شروع می‌شود.

امکانات هتل: روم سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان (محدود در لابی و اتاق‌ها)، صندوق امانات، جکوزی، اسپا، سونا، حمام سنتی، ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ.

آدرس: خیابان شهید رجایی

راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان آزادی رامسر

2-هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز، یک اقامتگاه لوکس ۴ ستاره محسوب می‌شود که در میان طبیعت واقع شده است. از این‌رو این هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال استراحت در جنگل هستند. این هتل با ۴۲ اتاق که در چهار طبقه قرار گرفته‌اند، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل از طریق تله‌کابین قابل‌دسترسی است. به طور معمول هم مهمانان از تمیزی، برخورد کارکنان، کیفیت رستوران و صبحانه متنوع این هتل تمجید می‌کنند. با این‌حال، برخی از محدودیت‌ها در استفاده از تراس به دلیل شلوغی و اندازه‌های کوچک‌تر کلبه‌ها را می‌توان از معایب این هتل دانست. قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

امکانات هتل: سرویس اتاق، اینترنت رایگان (محدود در لابی)، خشک‌شویی، خانه‌داری، پارکینگ در فضای باز، رستوران، کافی‌شاپ، تور، خدمات خرید بلیت، کافی‌نت و سالن اجتماعات.

آدرس: کیلومتر ۵ جاده رامسر، مجتمع تفریحی شهر سبز، تله‌کابین رامسر

هتل بام سبز رامسر

3-هتل آپارتمان لیان رامسر

هتل‌آپارتمان لیان رامسر که در سال ۱۳۸۸ بازسازی کلی شده، اقامتی راحت در کنار ساحل به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل ۳ ستاره که نزدیک به جاذبه‌های رامسر قرار دارد، دارای اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا، جنگل یا کوه است. قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

امکانات هتل: اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، پارکینگ سرپوشیده، روم سرویس، تهویه‌مطبوع، چای‌ساز، خانه‌داری، خدمات فروش بلیت، دستگاه واکس کفش و دستگاه فکس.

آدرس: بلوار معلم

هتل آپارتمان لیان رامسر

4-هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر، یک هتل ۳ ستاره با ۳۶ اتاق در شش طبقه است که گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در بین هتل‌های مختلف رامسر به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل دارای امکانات قابل‌توجهی است که در کنار اتاق‌های رو به دریا، آن را به گزینه‌ای مناسب برای مسافران بدل کرده است. با این‌حال، دیدگاه‌های متناقضی در مورد کیفیت نظافت و خدمات وجود دارد. فاصله هتل تا کاخ مرمر ۶ کیلومتر و تا تله‌کابین رامسر ۹ کیلومتر است. قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۱ میلیون ۹۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

امکانات هتل: روم سرویس، اینترنت رایگان (لابی)، پله‌های اضطراری، خشک‌شویی، خانه‌داری، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ و رستوران.

آدرس: بلوار باهنر جنب پلاژ شهرداری

هتل کیمیا رامسر

5-هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل‌ آپارتمان کوثر رامسر، یک گزینه ۳ ستاره ساحلی است که دارای دسترسی انحصاری به ساحل است. این هتل که در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و در سال ۱۳۸۸ بازسازی شده، دارای ۱۱۷ اتاق در سه‌طبقه است. درحالی‌که مسافران از منظره زیبا، محیط آرام و دسترسی به ساحل قدردانی می‌کنند، شکایاتی شامل تجهیزات قدیمی، سرمایش ناکافی در تابستان و تمیزی اتاق‌ها نیز در مورد این هتل وجود دارد. قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۱ میلیون ۲۳۰ هزار تومان شروع می‌شود.

امکانات هتل: روم سرویس، لاندری، پارکینگ در فضای باز، خانه‌داری، ساحل اختصاصی، آلاچیق، رمپ، آسانسور، توالت معلولین، ویلچر، فضای سبز، زمین فوتبال، رستوران، کافی‌شاپ، تور و پله‌های اضطراری.

آدرس: سه‌راه سادات شهر

هتل آپارتمان کوثر رامسر

انتهای پیام

مرتبط با : اقامت 24ایران هتل‌ آنلاینفلای تودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز