قیمت اجاره روزانه سوئیت در چابهار

چابهار
تور لحظه آخری-کاماپرس

از چابهار به عنوان بهشت گمشده ایران یاد می‌شود؛ چراکه این شهر علی رغم برخورداری از زیبایی‌های بی شمار تاریخی و طبیعی نتوانسته مانند سایر شهرهای ساحلی شمال یا جنوب کشور مطرح باشد؛ هرچند که در سال‌های اخیر با افزایش امکانات رفاهی و گردشگری در این منطقه، رغبت گردشگران برای سفر به چابهار افزایش پیدا کرده است.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی جاذبه­‌های گردشگری، قیمت اجاره در چابهار و شرایط اجاره سوئیت در این شهر را بررسی کرده است.

بهترین زمان سفر به چابهار

چابهار یکی از بندرهای زیبا و مهم‌ترین شهرهای ساحلی ایران در مجاورت اقیانوس هند است. آب و هوای این منطقه در تمام ایام سال معتدل و بهاری بوده و خنک‌ترین بندر جنوب ایران است؛ به همین دلیل در هر فصل سال می‌توان به این شهر زیبا سفر کرد. البته در فاصله زمانی اردیبهشت تا اواسط تابستان هوای چابهار شرجی‌تر می­شود و فصول پاییز و زمستان دارای آب وهوای بهتری است.

چابهار یک منطقه آزاد تجاری بوده و به همین دلیل سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در زمینه اقامتی در این شهر انجام شده است؛ بنابراین مشکلی برای اقامت در هتل یا سوئیت‌های این شهر وجود ندارد.

ساحل چابهار

راز آسمان پایتخت

جاذبه‌های گردشگری چابهار

چابهار دارای جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی است. از جمله جاذبه‌های طبیعی این شهر می‌توان به روستای دَرَک اشاره کرد. در این روستا کویر و دریا به هم پیوند خورده و زیبایی خاصی را به وجود آورده که در دیگر نقاط کشور قابل مشاهده نیست. کوه‌های مریخی با رنگ سرخ و شبیه به سطح مریخ و کوه‌های گل‌فشان که از آن‌ها به جای آب، گل بیرون می‌آید نیز در این منطقه قرار دارد. علاوه بر این، تالاب لیپار به عنوان تنها تالاب صورتی ایران نیز در چابهار قرار دارد. ضمن اینکه بازدید از جنگل‌های حرا را نیز در این سفر نباید فراموش کرد.

چابهار جاذبه‌های تاریخی زیادی نیز دارد. روستای باستانی تیس یکی از این جاذبه‌هاست که گفته می‌شود از زمان هخامنشیان تا به امروز زندگی در این روستا جریان داشته است. گورستان جن تیس که به اعتقاد مردم محلی، اجنه در آنجا دفن شده­اند و قلعه پیروز گت مربوط به دوره اشکانیان نیز در چابهار قابل بازدید است. در این میان بازدید از موزه چابهار، ساختمان تلگراف خانه و مساجد تاریخی این شهر را نیز نباید از دست داد.

روستای درک چابهار

اقامت در چابهار

در سفر به چابهار امکان اقامت در هتل‌های این شهر وجود دارد، اما بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند که از خانه‌های محلی همانند بومگردی‌ها و سوئیت‌ها برای اقامت استفاده کنند. امکان اجاره روزانه سوئیت در چابهار به راحتی و از طریق سایت‌های ارائه دهنده خدمات اقامتی و گردشگری ممکن است. اگرچه به علت کم بودن سوئیت‌ها در این شهر 300 هزار نفری، بهتر است قبل از سفر، سوئیت مورد نظر خود را رزرو و اجاره کرد.

قیمت اجاره در چابهار

قیمت‌گذاری سوئیت و آپارتمان مبله در چابهار به تعداد اتاق، امکانات و محل قرارگیری آن بستگی دارد؛ با این حال، قیمت اجاره سوئیت در این شهر بسیار ارزانتر از شهرهای ساحلی شمال یا جزیره کیش است؛ به طوری که می‌توان بهترین سوئیت موجود در چابهار را به قیمتی حدود دو میلیون تومان به ازای هر شب اجاره کرد. سایر سوئیت‌ها و منازل اجاره‌ای نیز در تمام طول سال از شبی 800 هزار تا دو میلیون تومان قابل اجاره است. برای لذت بردن بیشتر از سفر، پیشنهاد می‌شود که محل اقامت از بین سوئیت‌های نزدیک ساحل انتخاب شود.

اجاره سوئیت ساحلی در چابهار

رزرو محل اجاره در چابهار با “سپنجا”

سپنجا یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خدمات سفر و اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است. اقامتگاه‌های موجود در این سایت شامل ویلا، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و آپارتمان می‌شود. سپنجا دست گردشگران را در انتخاب نوع اقامتگاه باز گذاشته است و فقط کافیست که نوع اقامتگاه، بازه قیمتی و انتظارات خود را در سایت سپنجا وارد کرده و لیست موارد موجود را همراه با شرایط اجاره، تصاویر و فیلم‌های محل اقامت مشاهده کرد. تنها کار باقی مانده انتخاب از بین اقامتگاه‌های موجود و رزرو آن اقامتگاه و پرداخت مبلغ نهایی است.

پشتیبانی دائمی و تضمین بازگشت وجه در صورت کنسلی نیز از جمله خدمات مهم سپنجا است. سپنجا هدف خود را تضمین اقامتی راحت، کم هزینه و به یاد ماندنی برای مسافران عنوان کرده است. قیمت‌های اجاره در چابهار نیز برگرفته از این سایت بوده است. گردشگران برای انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود می‌توانند به سایت سپنجا به آدرس https://sepanja.com مراجعه کنند. همچنین کارشناسان سپنجا از ساعت 9 تا 24 در هفت روز هفته از طریق شماره تلفن‌های 07191302012 و 09171025505  آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های لازم به گردشگران هستند.

قیمت اجاره روزانه سوئیت در چابهار: https://sepanja.com/search/ اجاره-سوئیت-در-چابهار

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز