هزینه بهترین جراح بینی در تهران

هزینه-بهترین-جراح-بینی-تهران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انجمن بین‌المللی جراحی‌ پلاستیک، تازه‌ترین نتایج تحقیقاتی خود را در سال 2023 به اشتراک گذاشته که بر اساس آن رتبه بیستم عمل‌های زیبایی دنیا به ایرانیان تعلق می‌گیرد. تهران نیز بیشترین سرانه جراحی بینی را از میان شهرهای کشور به خود اختصاص داده است و به همین دلیل این روزها متقاضیان جراحی بینی برای دریافت نتیجه مطلوب به جست­وجو در گوگل می‌پردازند تا بهترین جراح بینی در تهران را بیابند.

کاماپرس در این گزارش نکاتی مهم برای جراحی بینی و هزینه آن ارائه کرده است.

عوامل مؤثر بر قیمت جراحی بینی

عمل بینی، یکی از متداول‌ترین جراحی‌های پلاستیک در ایران است که به دلایل مختلفی مثل پولیپ، قوز، شکستگی و زیبایی صورت می‌گیرد. برای جراحی بینی نمی‌توان قیمت واحدی تعیین کرد، چون این هزینه به فاکتورهای مختلفی مانند تجربه و مهارت پزشک، نوع فرم بینی، محل مطب پزشک، میزان تغییر بینی و هزینه‌های جانبی از قبیل بیهوشی، دارو و امثال آن بستگی دارد.

اهمیت مشاوره قبل از عمل با پزشک

جلسات مشاوره قبل از جراحی بینی بر کیفیت فرایند عمل تأثیر‌گذار است. پزشک طی این جلسات، ضمن بیان نکاتی پیرامون مراقبت‌های قبل و بعد از عمل، از هدف و نتیجه مورد انتظار فرد مطلع می‌شود. به علاوه می‌تواند با استفاده از تکنولوژی سه بعدی، تغییرات پس از عمل را به او نشان دهد تا فرم بینی دلخواه خود را انتخاب کند.

جراحی بینی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های بهترین جراح بینی در تهران

گام اول برای جراحی‌های پلاستیک مانند بینی که حساسیت بالایی دارد، انتخاب بهترین جراح است. بهترین جراح بینی در تهران کسی است که درک زیبایی‌شناسی داشته باشد؛ به این معنا که بتواند تناسب و هارمونی لازم را بین بینی و سایر اجزای صورت برقرار کند.

مدرک تحصیلی و تخصص، یکی دیگر از بدیهی‌ترین و مهم‌ترین معیارهایی محسوب می‌شود که نشان‌دهنده تبحر و مهارت جراح بینی است.

برای داشتن یک عمل رضایت‌بخش باید مدارک پزشکی معتبر، تجربه دیگر بیماران، و میزان توجه پزشک به خواسته‌های خود در مشاوره قبل از عمل را درنظر گرفت.

تکنیک‌های جراحی بینی؛ مزایا و معایب هر کدام چیست؟

به طور کلی جراحی بینی شامل دو نوع رینوپلاستی (جراحی زیبایی) و سیتوپلاستی (جراحی درمانی) می‌شود. توجه داشته باشید که اگر جراحی بینی به منظور درمان اختلالات صورت گیرد، برخی شرکت‌های بیمه هزینه آن را پرداخت می‌‌کنند.

برای انجام عمل‌های زیبایی بینی نیز از دو روش رینوپلاستی باز و رینوپلاستی بسته استفاده می‌شود که در ادامه توضیح داده شده است.

رینوپلاستی باز: در این روش، ناحیه «کلوملا» که میان سوراخ‌های بینی قرار دارد، برش داده می‌شود تا پزشک به بخش‌های داخلی بینی اشراف داشته باشد. این تکینیک جراحی دقیق است و برای بینی‌های بزرگی که نیاز به تغییر بیشتری دارد، مناسب‌تر است. این روش با دوره نقاهت طولانی­تر و کبودی‌های بیشتر همراه است.

رینوپلاستی بسته: جراح در این روش تمام برش‌ها را از داخل بینی ایجاد می‌کند و تعداد برش‌ها هم نسبت به روش باز کمتر است و درنتیجه میدان دید پزشک نسبت به ناحیه مورد جراحی محدودتر می‌شود. در این روش تورم و کبودی بینی کمتر است و بیمار دوره ترمیم و نقاهت کوتاه‌تری را سپری می‌کند.

هزینه بهترین جراح بینی در تهران

عمل بینی شامل هزینه‌های مختلفی قبل و بعد از جراحی است. شما باید قبل از انجام جراحی بینی، هزینه‌ای را بابت مشاوره با پزشک، آزمایش‌های مختلف، عکاسی از بینی و بیمارستان یا کلینیک بپردازید. هزینه‌های بعد از جراحی نیز شامل دارو و چسب بینی در هر ویزیت می‌شود. هزینه جراحی بینی در تهران با توجه به نوع عمل از 14 تا 80 میلیون تومان متغیر است.

دکتر خسرو مقتدر؛ از متخصصان جراحی بینی در تهران

دکتر خسرو مقتدر، یکی از بهترین جراحان بینی در تهران محسوب می‌شود که سابقه درخشانی در عمل‌های بینی دارد. او که فارغ‌التحصیل دانشکده پزشکی شهید بهشتی است، توانسته با ابداع روش‌های جراحی خود، توجه شمار زیادی از جراحان را جلب کند.

دکتر مقتدر در جراحی‌های خود، تنفس خوب و با کیفیت را در اولویت بالاتری نسبت به زیبایی قرار می‌دهد. این پزشک، دوره تخصصی گوش، حلق و پلاستیک بینی و صورت را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده و دارای بورد تخصصی با رتبه برتر است.

متقاضیان عمل بینی می‌توانند پیش از عمل از خدمات مشاوره رایگان دکتر مقتدر بهره بگیرند برای تعیین وقت مشاوره و اطلاع از هزینه عمل می‌توان به وبسایت https://drkhosrowmoghtader.com مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دکتر خسرو مقتدر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز