هر آنچه باید درباره شاسی‌ بلند جدید کیا بدانید/ کیا تلوراید در راه ایران

کیا تلوراید-کاماپرس
ژیوار

خبرها از این حکایت دارد که کوشاخودرو قصد دارد در قالب طرح خودروهای جانبازان، جدیدترین شاسی بلند فول سایز کیا را وارد ایران کند؛ طرحی که همین الان هم با ابهامات زیادی مواجه است.

به گزارش کاماپرس، البته این مدل اولین خودروی جدید کیا نیست که وارد بازار ایران می‌شود، نزدیک به 2 سال است که خودروهای جدید کیا وارد شده و مشتریان پروپا قرصی هم دارد.

حالا  اما نوبت به محصول جدید و پرفروش در بازارهای جهانی رسیده است. یک خودرو جذاب که در صف پیوستن به سبد محصولات کوشاخودرو قرار دارد.

به نظر می‌رسد که قرار است کیا تلوراید در نسخه ال ایکس FWD  وارد ایران شود و دلیل این حدس به طرح ویژه جانبازان برمی‌گردد چرا که در این طرح سقف قیمتی 35 هزار دلار تعیین شده بود.

دریان سفر امید

بررسی مزایا و معایب شاسی بلند تلوراید وارداتی

این خودرو یک کابین جادار با ظرفیت ۸ سرنشین دارد و پیشرانه تنفس طبیعی آن سازگار با بنزین ایران است. داشبورد کیا تلوراید ساده اما دکمه‌های فیزیکی پرکاربرد دارد.

این خودرو دارای سیستم اتو استارت و اتو استاپ، کمک فنر گازی، محافظ باتری، دستیار حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی HDC + HAC، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم چراغ‌های ال ای دی، گرمکن و سردکن صندلی‌های ردیف جلو، قابلیت تا کردن صندلی‌های ردیف دوم و سوم، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر بوده که البته برخی از این آپشن‌ها هنوز مورد تایید رسمی کوشاخودرو قرار نگرفته‌ا‌ند.

بیشتر بخوانید:

طراحی داخلی خودرو کیا تلوراید

کابین و اتاق کیا تلوراید میزبان ۸ سرنشین است و البته باید گفت که فضای ردیف سوم نیز کاملا بزرگ به نظر می‌رسد. روی داشبورد این خودرو هم فاکتورهای مهمی مثل مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله و تمام دکمه‌های مهم مثل ESP، کلید منو دوربین‌ها، تغییر حالت رانندگی و … قرار گرفته است.

کیا تلوراید-کاماپرس

قیمت خودرو کیا تلوراید

همانطور که در بالا اشاره شد احتمال می‌رود قیمت این خودرو بالاتر از 4 میلیارد تومان باشد. البته کوشاخودرو هنوز در این رابطه مطلبی منتشر نکرده، اما حدس‌ها بر اساس قیمت دلاری 35 هزار دلار زده می‌شود. از سوی دیگر این احتمال می‌رود که فروش شاسی بلند تلوراید کوشاخودرو طی سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز