هدیه 800 هزار تومانی علی بابا به مسافران کیش

ژیوار

آژانس هواپیمایی علی بابا شرایطی را فراهم کرده تا مسافران جزیره کیش ضمن رزرو تور این منطقه با قیمت مناسب، از هدیه 800 هزار تومانی علی بابا هم بهره مند شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علی بابا به منظور جلب رضایت مشتریان خود امکانی تحت عنوان تضمین بهترین قیمت تور را دارد که به موجب آن تورهای خود را با ضمانت مناسب بودن قیمت به مشتریانش ارائه می‌دهد. اما در خصوص تور کیش، علاوه بر تضمین بهترین قیمت، هدیه‌ای را هم برای رزرو کنندگان در نظر گرفته است. این هدیه به کسانی تعلق خواهد گرفت که از امکان خرید تور با بهترین قیمت بهره برده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هدیه 800 هزار تومانی علی بابا برای کدام مسافران است؟

مشتریانی که از بخش خرید تور با بهترین قیمت استفاده کرده‌اند، هدیه 800 هزار تومانی را دریافت می‌کنند. این هدیه ویژه علی بابا برای گشت در جزیره و تفریحات آبی رایگان خواهد بود. یکی از بخش‌های این هدیه، تفریح دریایی رایگان شاتل یا بنانا به ارزش 109 هزار تومان برای تمامی نفرات است. تخفیف 80 هزار تومانی گشت طبیعت گردی، تخفیف 60 هزار تومانی غواصی در کلوپ چهار و پنج ستاره، هزینه 50 هزار تومانی جنگ شبانه و تخفیف 50 هزار تومانی پاراسل هم از دیگر قسمت‌های این هدیه خواهدبود.

دریان سفر امید

تخفیف 60 هزار تومانی پاراسل، هزینه 50 هزار تومانی قلعه وحشت، تخفیف 60 هزار تومانی اسکوتر دریایی و پرداخت ورودی 20 هزار تومانی هایلند هم از دیگر بخش‌های هدیه ویژه علی بابا محسوب می‌شود. دیگر تخفیف‌های این هدیه 800 هزار تومانی آژانس هوایپمایی علی بابا شامل؛ 60 هزار تومان فلای برد، 50 هزار تومان کشتی تفریحی و 50 هزار تومان بانجی جامپینگ است. پرداخت هزینه ورودی سینما ایکس بعدی، کافه یخی، سافاری و پارک آبی هم از دیگر قسمت‌های همین هدیه علی بابا به حساب می‌آید.

نحوه فعال سازی هدیه ویژه علی بابا برای مسافران کیش

لازم نیست مشتریان واجد شرایط برای استفاده از این هدیه اقدام خاصی انجام دهند. بلافاصله بعد از ورود مسافران به جزیره کیش، تیم پشتیبانی با آن‌ها تماس خواهد گرفت و هماهنگی‌های لازم را برای استفاده از هدیه و تخفیف‌های مربوط به این سفر انجام خواهد داد. مسافران بعد از انجام هماهنگی‌ها، هدیه خود را از دفتر کارگزاری این آژانس هواپیمایی دریافت خواهند کرد. حمل مسافران تا دفتر کارگزاری رایگان خواهد بود.

در چه شرایطی وجه مسافران بازگردانده خواهد شد؟

در صورتی که به دلایلی مثل وضعیت نامساعد آب و هوا و مواردی از این قبیل برنامه سفر به کیش اتفاق نیفتاد یا در خود جزیره امکان تحت هر شرایطی برنامه گذار برنامه‌های تفریحی تدارک دیده شده را کنسل کند، ظرف 24 ساعت وجه پرداختی مشتریان به حساب آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

علی بابا همواره قیمت بهترین تور را تضمین کرده و در صورتی که مشتریان تور مشابه با نرخ پایین‌تری پیدا کنند، برای جبران این مسئله برنامه‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. معمولا در تمام طول سفر هم اگر مشکلی به وجود بیاید، پشتیبانی این آژانس به صورت شبانه روزی پاسخگو است و رسیدگی‌های لازم را برای سفر راحت مشتریان انجام می‌دهد.

مرتبط با : علی بابا
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز