هتل های نزدیک نمایشگاه مشهد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استان خراسان رضوی، استانی تاریخی و مذهبی ست که شهر مشهد در آن واقع شده است.این شهر سالانه میزبان حدود 27 میلیون نفر مسافر است که برای زیارت و مراسم مذهبی یا تفریح و دیدن جاذبه های گردشگری مشهد به این مکان سفر می‌کنند. دلیل اصلی این حجم مسافر و گردشگر وجود بارگاه امام رضا(ع) است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ولی تعدادی نیز برای شرکت در نمایشگاه بین المللی مشهد به این شهر می آیند.

به گزارش کاماپرس به نقل از رزرواسیون مهر، کسانی که قصد شرکت در نمایشگاه های بین المللی را دارند و نمی خواهند وقتشان را در ترافیک تلف کنند، ترجیح می دهند هتل نزدیک نمایشگاه مشهد رزرو کنند. نمایشگاه بین المللی مشهد انتهای بلوار وکیل آباد، بلوار دانشگاه واقع شده است. در این مقاله به معرفی دو هتل از بهترین هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی مشهد می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

هتل هما یک مشهد

راز آسمان پایتخت

هتل هما یک مشهد از گروه هتل های هما و تنها هتل وابسته به هتلداری هایت سابق در قبل از انقلاب است. هتلی تازه بازسازی شده در قلب مشهد که با نزدیکی به مراکز دولتی، تجاری و گردشگری دارای موقعیت مکانی مناسبی است. هتل هما هتلی نام آشنا برای کسانی است که در اقامت خود به سابقه، کیفیت و نزدیکی به حرم امام رضا اهمیت می دهند. این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که دسترسی آسان به حرم و  اماکن گردشگری پارک کوهسنگی و باغ ملک آباد را برای گردشگران فراهم کرده است.

هتل هما مشهد دارای چندین رستوران با غذاهای متنوع می باشد، چه اهل غذاهای ایرانی باشید چه اهل فست فود می توانید آنها را در رستوران های گل سرخ، چابک و رستوران تابستانی هتل بیابید.

این هتل مشهد فاصله ی 20 دقیقه ای تا حرم مطهر دارد. برای ورود به حرم مطهر باید از باب الرضا داخل شده و به صحن جامع رضوی بروید.

تنوع اتاق های این هتل هم مانند هتل هما دو زیاد است، اتاق‌های سینیور، اتاق های 2 تا 4 تخته، سوئیت‌های رویال و … را دارد. تمامی این اتاق ها با طراحی مدرنی آراسته شده و امکانات مطلوبی در آن ‌ها وجود دارد. تلویزیون صفحه تخت، تلفن، آباژور، لوازم بهداشتی یک نفره و … از جمله امکانات داخل اتاق‌ها می باشد.

هتل هما یک مشهد نیز چند رستوران دارد. سرآشپزهای مجرب و کارآزموده رستوران هتل هما در مشهد با طبخ انواع غذاهای بین المللی و ایرانی، توانسته اند تمام سلایق میهمانان را پاسخگو باشند.

هتل 5 ستاره هما 1 مشهد، یک کافی شاپ فوق العاده خاص دارد که موسیقی آرامش بخشی را به صورت زنده، برای میهمانان می نوازد.

این هتل مشهد به بازار های تجاری همچون: برج سلمان، خیابان راهنمایی، پاساژ قسطنطنیه، قنادی طوسی و … نزدیک می باشد. خیابان راهنمایی مشهد یکی از خیابان‌های لوکس مشهد است که انواع البسه مردانه، زنانه و بچه گانه را عرضه می کند. برج سلمان نیز در راهنمایی 17 قرار گرفته است. پارک کوهسنگی مشهد که یک تفرجگاه عالی در مشهد است، فاصله ی اندکی تا این هتل دارد. هتل لوکس هما دسترسی خوبی به سینما آفریقا مشهد، مرکز خرید زیست خاور و خیابان دانشگاه دارد.

اقامت در هتل لوکس هما 1 مشهد، آن هم در یکی از بهترین محله های مشهد، می تواند تجربه بسیار عالی  و دلنشینی برای شما عزیزان باشد.

آدرس هتل: مشهد، خیابان احمدآباد، میدان طالقانی

هتل هما 2 مشهد

هتل هما دو مشهد، هتلی 5 ستاره از گروه هتل‌های هما است که با سابقه‌ای طولانی در منطقه‌ای آرام، دور از شلوغی‌ شهر، سال‌هاست اقامتی لذت بخش را برای زائران فراهم کرده است. این هتل اگرچه دسترسی آسانی به حرم دارد اما از اینجا پیاده نمی‌توان به حرم رفت. ولی اگر از سروصدا و شلوغی شهر بیزارید و هتلی را در مشهد جستجو می‌کنید که آرامشی بی مرز را به شما هدیه دهد این هتل از بهترین گزینه ها است. البته اصلا نگران این فاصله هتل تا حرم نباشید چون هتل با چند سرویس رفت و برگشت این مشکل را حل کرده است.

هتل هما دو مشهد همه ویژگی‌های یک هتل خوب را دارد. از اتاق‌های و سوئیت‌ها مرفه گرفته تا امکانات پذیرایی و تفریحی. هتل هما دو تنوعی از واحدهای اقامتی به صورت اتاق‌ ها، سوئیت‌ های معمولی، ویژه، لوکس و رویال را در اختیار شما قرار می‌دهد که اکثرا چشم اندازی رو  باغ دارند.

امکانات پذیرایی عالی هتل هما 2 مشهد از دلایلی است که این هتل را در اول لیست گزینه‌های اقامتی مشهد قرار می‌دهد.

برای نمونه رستوران راه ابریشم هتل هما دو که به طور 24 ساعته در سه وعده با غذاهایی خوشمزه ایرانی و فرنگی در خدمت شماست.

در رستوران تابستانی هتل کنار حوض و آب‌نما و فضای سبز اشتهایتان چند برابر می‌شود. این رستوران در شب‌های گرم تابستانی در فضایی خنک و دل‌انگیز با طعم‌هایی هوس انگیز به سراغتان می‌آید.

این احساس و اشتها را غیر از این رستوران تابستانی در چایخانه سنتی ایرانیان نیز می‌توانید تجربه کنید. این چایخانه در فضای باصفایش، در زیر آلاچیق‌ها همراه با شنیدن صدای موسیقی سنتی، حال و هوایی بسیار رؤیایی و خاطره انگیز برایتان ایجاد می‌کند.

هیچ وقت با ماندن در هتل هما دو حوصله‌تان سر نمی‌رود. این هتل با امکانات ورزشی و تفریحی مثل استخر سرپوشیده، سونای بخار و جکوزی و سالن بدن‌ساز که دارد تا ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند.

به همه امکاناتی که گفته شد باید سالن‌های کنفرانس و جلسات و جشن‌ها هتل را هم اضافه کنیم. سالن‌هایی که با پیشرفته‌ترین امکانات و وسایل نمایشی و چیدمان‌هایی متنوع شما را در برگزاری هر چه بهتر جلسات و مراسمتان کمک می‌کنند.

اگر اهل خریدن سوغات باشید می‌توانید به مراکز خرید الماس شرق و پروما بروید. این مراکز از نزدیک‌ترین بازارها به هتل هما دو است.

در صورتی که غیر از زیارت به سیاحت در مشهد هم فکر می‌کنید در نزدیکی هتل می‌توانید به بوستان ملت بروید و شهربازی بزرگ شهر که در کنار آن قرار گرفته. پارک کوهسنگی که تفرجگاه معروف مشهد است نیز تا هتل هما دو فاصله زیادی ندارد. آرامگاه نادر، بست های حرم و موزه رضوی، مجتمع تجاری پروما، درمانگاه شهید شوریده، مجتمع تجاری پاژ، الماس شرق، بازار گل مشهد نیز از جاذبه‌های اطراف حرم است که با رزرو هتل هما دو می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

اقامت در این هتل از آن اقامت‌هایی است که برای همیشه گوشه ذهنتان می‌ماند و هر وقت اسم مشهد می‌آید دلتان می‌خواهد باز هم این هتل را رزرو کنید.

آدرس هتل: مشهد، خیابان خیام، هتل هما دو مشهد

مرتبط با : رزرواسیون مهر
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز