هتل های نزدیک حرم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشهد، شهر ی زیارتی و محبوب است که اکثر ما تجربه سفر به آن را داشته‌ایم، به همین دلیل هتل های نزدیک حرم امام رضا همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس یه نقل از رزرواسیون مهر، حرم و بارگاه امام هشتم شیعیان، در کنار دیگر جاذبه های دیدنی شهر مشهد باعث شده است تا این شهر یکی از پر بازدیدترین شهرهای ایران به شمار بیاید.

قبل از سفر به هر شهری بخصوص شهرهای زیارتی که همیشه شلوغ و پر رفت و آمد هستند، رزرو هتل، الویت اول هر مسافر محسوب میشود، تا با خیال راحت یک سفر زیارتی را آغاز کند و هیچ نگرانی از بابت محل اقامت نداشته باشد. در شهر مشهد، اگر بخواهید اکثر زمان سفرتان را در حرم و یا بازارهای اطراف آن سپری کنید، باید در هتلی تمیز و مناسب در نزدیک حرم اقامت داشته باشید.

حضور مسافران زیاد در شهر مشهد باعث شده است که در اطراف حرم هتل‌های فراوانی ساخته شوند تا بتوانند جوابگوی حجم مسافران باشد. شاید تصور کنید که قیمت هتل‌های نزدیک حرم بسیار گران است، اما باید بگوییم در مشهد برای هرکسی در هر وضعیتی محلی مناسب برای اقامت پیدا می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در این مطلب قصد داریم هتل جواد مشهد و هتل نور مشهد که از هتل های نزدیک حرم هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هتل جواد مشهد

کسانی که قصد سفر به مشهد را دارند، به دنبال رزرو هتل نزدیک به حرم هستند. هتل جواد مشهد یکی از هتل های نوساز در مشهد است که تا حرم فاصله خیلی کمی دارد(نزدیك ترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم) و با پیمودن 5 دقیقه پیاده روی به باب الرضا خواهید رسید.

این هتل 4 ستاره با ارائه امکانات و خدمات مناسب به زائرین و میهمانان حرم توانسته به هتلی مطلوب برای مسافرین تبدیل شود. این هتل دارای 8 طبقه و 105 اتاق است، هر کدام از اتاق ها مجهز به اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، تلوزیون، یخچال و مبلمان هستند. از امکانات عمومی هتل جواد می توان به سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رمپ برای معلولین، پارکینگ، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس اشاره کرد. رستوران هتل با ارائه غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی و کافی شاپ هتل جواد با نوشیدنی های سرد و گرم آماده خدمت رسانی به میهمانان هستند. علاوه بر دسترسی آسان به حرم، از این هتل تا آرامگاه نادرشاه، آرامگاه فردوسی و مسجد گوهرشاد راهی نیست.

از دیگر جاذبه های نزدیک هتل می توان به مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ ، بازار قماش و بازار بلور (بازار لوازم خانگی و جهیزیه عروس) اشاره کرد.

هتل جواد مشهد در خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 3 واقع شده است.

با رزرو هتل جواد مشهد، می توانید ضمن بررسی دقیق امکانات و خدمات هتل از بیشترین میزان تخفیف برخوردار شوید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

هتل نور مشهد

یکی از هتل هایی که با ارائه امکانات و خدمات اش سفر زائرین این شهر را منحصر به فردتر می کند، هتل نور مشهد است که در سال 1386 کار خود را آغاز کرد.

موقعیت جغرافیای کم نظیر، در کنار تعهد، مسئولیت پذیری و تلاش صادقانه کارکنان و پرسنل و همچنین کیفیت امکانات این هتل 3 ستاره، سبب شده است تا این هتل به یکی از انتخاب های برتر در میان هتل های اقتصادی مشهد تبدیل شود.

گردشگرانی که در سفر خود به مشهد اقامت در هتل نور مشهد را انتخاب می کنند این امکان را دارند تا از میان 300 تخت این واحد اقامتی که در قالب 87 واحد مجزا عرضه می شوند، گزینه مورد نظر خود را برگزینند. این واحدهای اقامتی که بر اساس آخرین استانداردهای صنعت هتلداری تجهیز شده اند، در قالب انواع اتاق های دو و سه تخته یا آپارتمان های چهار تا هفت نفره ساماندهی شده اند.

هتل نور مشهد از نزدیکترین هتلهای سه ستاره به حرم امام رضا است. از این هتل تا حرم کمتر از 5 دقیقه پیاده راه دارید. پس اگر بدنبال هتل نزدیک حرم هستید، هتل نور از بهترین گزینه‌هاست. با اقامت در هتل نور مشهد از درب که خارج می‌شوید جنب ورودی باب الجواد قرار می‌ گیرید در نقطه‌ای که به‌ راحتی با 300 متر پیاده روی شما را در کنار حرم امام رضا قرار می‌دهد.

از هتل نور که به سمت حرم می‌روید در مسیرتان موزه مردم شناسی مشهد را می‌بینید که از مکان‌های دیدنی شهر مشهد است. علاوه بر این آرامگاه نادر و گنبد خشتی و بست های حرم که در اطراف حرم قرار گرفته و می‌توانید فرصتی را برای بازدید از آن‌ها قرار دهید.

هتل نور مشهد یک هتل ارزان نزدیک حرم است که همه امکانات مورد نیاز را برای رفاه میهمانان در نظر گرفته است. مثل رستوران و کافی شاپ که با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه به استقبال شما می‌آید.

شاید بهترین ویژگی و مهمترین مزیت هتل نور مشهد که آن را به یکی از انتخاب های قابل تامل و جذاب برای بسیاری از زائران حرم رضوی تبدیل می کند، محل قرار گیری مجموعه (میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو 17) و فاصله کمتر از 500 متری این مجموعه اقامتی از باب الجواد باشد.

از میان دیدنی ها و جاذبه های گردشگری فراوانی که تنها در فاصله کمتر از 2 کیلومتری این واحد اقامتی قرار دارند می توان به مواردی مانند آرامگاه نادر شاه افشار، کلیسای انجیلی، رستوران معین درباری، مسجد گوهرشاد، کلیسای مسروپ مقدس و موزه آستان قدس رضوی اشاره کرد.

گفتنی است که فاصله این مجتمع اقامتی از فرودگاه بین المللی مشهد فقط 8 کیلومتر و فاصله آن از ایستگاه قطار تنها 4 کیلومتر است.

نکته مهمی که به عنوان یکی از مزیت های بزرگ هتل نور مشهد حتما باید به آن اشاره کرد، تعهد این واحد اقامتی برای پذیرایی مطلوب از همه مهمانان، صرفنظر از شرایط آنها است. به همین دلیل طراحی و چیدمان واحدهای اقامتی مجموعه به صورت خاص و تمام هتل به صورت عام به گونه ای انجام شده است که مسافران دارای معلولیت هم به راحتی توان استفاده از این مجموعه اقامتی را داشته باشند.

اگر تا به حال در هتل نور مشهد اقامت نداشته اید، به شما پیشنهاد می کنیم تا در سفر بعدی خود به مشهد، به این هتل به عنوان یکی از گزینه هایی فکر کنید که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

مرتبط با : رزرواسیون مهر
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز