هتل های مصادره ای تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

 تهران، پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور، از دهه 40 شمسی، محل رفت و آمد دیپلمات ها و تجار بوده است. در سال هایی که درآمدهای نفتی زیادی به ایران سرازیر شد، شرکت های بین المللی در ایران و بخصوص شهر تهران، نمایندگی  و شعبه تاسیس کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از رزرواسیون مهر، به همین دلیل در آن دهه رشد گردشگری ایران در خاورمیانه اول بود و شرکت های  بزرگ هتلداری جهان مانند گروه هتل های هایت، هیلتون، اینترکنتیننتال و شرایتون هتل هایی را در تهران راه اندازی کردند که پس از انقلاب اسلامی در سال 1357 همه آن ها مصادره شد و به گروه های مختلف واگذار گردید.

رزرو هتل یکی از مهم ترین اقداماتی ست که افراد باید پیش از سفر انجام دهند تا بتوانند بدون اتلاف وقت و با خیال راحت در یکی از هتل های تهران اقامت داشته باشند. بنابراین رزرو هتل در تهران، قبل از شروع سفر، بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما هم برای انتخاب هتل در تهران سر در گم شده اید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا هتل های پارسیان تهران را به شما معرفی کنیم.

راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران یا همان هتل هایت سابق که به گروه هتل های هایت متعلق بود، یکی ازباشکوه ترین و در عین حال مدرن ترین هتل های پایتخت است. ازطرفی دارای موقعیت مکانی بسیار عالی است به نحوی که به مهم ترین مراکز خرید شهر، اماکن تفریحی و گردشگری مانند مجموعه تاریخی سعد آباد،پارک ژوراسیک،مجموعه تفریحی توچال و نمایشگاه بین المللی دسترسی دارد. هتل پارسیان تهران دارای پرسنلی مجرب و با اخلاق می باشد که استقبال بی نظیری از مهمانان هتل دارند.

موقعیت جغرافیایی هتل

هتل آزادی تهران درمجاورت کوهپایه البرز و نقطه تلاقی شاهراه اصلی تهران یعنی تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام واقع شده است که یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد، علاوه بر این، هتل آزادی در ردیف هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است. همچنین هتل آزادی، خارج از محدوده طرح ترافیک دائمی و زوج و فرد شهر تهران است.

واحدهای اقامتی هتل

هتل آزادی تهران ساختمانی 26 طبقه  همراه با 475 واحد اقامتی مجهز و لوکس دارد. واحدهای اقامتی هتل در نوع خود بی نظیر هستند. امکانات این واحدها به نحوی است که تمامی نیازهای مهمانان را رفع می کند.

سالن های هتل آزادی

این هتل مجلل مجهز به چندین سالن چند منظوره فوق العاده شیک و لوکس است که جهت برگزاری مراسم مختلف، جشن ها، سمینارها و همایش ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. چشم انداز عالی و فضای زیبا و شیک این سالن ها موجب شده که انتخاب عالی برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ها باشد.

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از ویژگی های خاص و امتیازات ویژه هتل آزادی تهران است.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال تهران، همان هتل رویال هیلتون سابق، هتلی مجلل و پنج ستاره است که در تهران بزرگ و در دامنه کوه های البرز واقع شده است و با ساختمان و معماری بی نظیرش یکی از بهترین هتل های بین المللی تهران است.

موقعیت جغرافیایی هتل

هتل پارسیان استقلال تهران دارای ساختمانی بزرگ و لوکس می باشد که به دو برج شرقی و غربی تقسیم شده است که هر کدام از آن ها دارای امکانات و اتاق هایی با ظرفیت های متفاوت اند.

دسترسی این هتل لوکس به مهم ترین مراکز و نقاط شهری باعث محبوبیت آن شده است و در کنار امکانات کم نظیر، آن را به یکی از منحصر به فرد ترین هتل های ایران تبدیل کرده است. همچنین هتل استقلال در ردیف هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است که کمتر از پنج دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران که یکی از مهم ترین مکان های این شهر است، فاصله دارد.

بنابراین اگر به دنبال رزرو هتل نزدیک به نمایشگاه تهران و سایر جاذبه های مهم این شهر هستید، هتل استقلال به کامل ترین نحو پذیرای شما خواهد بود.

واحد های اقامتی هتل

هتل پارسیان استقلال تهران با دارا بودن 504 باب اتاق لوکس و مجهز در کنار 48 سوئیت فوق العاده، بزرگ ترین هتل از مجموعه پارسیان و بدون شک بهترین هتل در تهران به شمار می رود.

سالن های هتل استقلال

هتل پارسیان استقلال تهران با در اختیار گذاشتن تالار های یاس 1و 2 که ظرفیتی 300 نفری دارند، تالار-رستوران نوفل لوشاتو جهت برگزاری جلسات و جشن های کوچک، تالار دریای نور با ظرفیت 1000 نفری، بیزنس روم و سالن اجتماعات، همراه و پذیرای مسافران خواهد بود.

هتل پارسیان اوین تهران

یکی از بی نظیر ترین هتل های موجود در استان تهران، هتل اوین تهران نام دارد. هتل اوین، قبلا متعلق به بنیاد پهلوی بوده و طی سال ها فعالیت مداوم خود توانست چهار ستاره را از آن خود کند و رضایت مسافرانش را به دست آورد.

موقعیت مکانی هتل اوین تهران

هتل اوین تهران در نزدیکی یکی از زیبا ترین محله های این شهر (محله اوین) واقع گردیده است. افراد با اقامت در این مجموعه گردشگری و رفاهی می توانند از چشم انداز های طبیعی اطراف آن بهره مند گردند.

هتل اوین در بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین واقع شده است.

واحد های اقامتی هتل اوین تهران

این مجموعه دارای 150 اتاق متنوع می باشد که افراد می توانند با توجه به نوع نیاز و بودجه شان یکی از آن ها را انتخاب نمایند و به سفر خود لذت بیش تری ببخشند.

امکانات و خدمات هتل اوین تهران

هتل اوین از خدمات و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است که مسافران گرامی می توانند برای آرامش و آسودگی هر چه بیش تر خود از آن ها بهره مند شوند.

در کافی شاپ و رستوران های این مجموعه می توان منوهای بسیار متنوعی را مشاهده نمود که هر کدام از این خوردنی ها می توانند طعم به یاد ماندنی را برای شما به همراه داشته باشند.

یکی دیگر از خدماتی که هتل اوین در اختیار مهمانان خود قرار داده است، آرایشگاه های مردانه با مجرب ترین آرایشگران می باشد. آقایان می توانند در زمان های تعیین شده به این آرایشگاه مراجعه کنند.

مرتبط با : رزرواسیون مهر
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز