نیویورک تایمز صاحب بازی شد

ژیوار

نیویورک تایمز از خرید بازی معروف حدس کلمه روزانه وردل (Wordle) خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیویورک تایمز با بیش از یک میلیون عضو بازیکن تا پایان دسامبر 2021 در روز دوشنبه اقدام به خرید بازی محبوب و معروف وردل کرد. نیویورک تایمز ضمن اعلام تصاحب این بازی، افزودن بازی‌ها به مجموعه خود را در راستای تشویق افراد به عضویت در تایمز برای دسترسی به اخبار جهان عنوان کرد.

در همین زمینه بخوانید:

بازی وردل نخستین بار توسط جاش وردل در اکتبر 2021 در بروکیلن ساخته و عرضه شد. این بازی به سرعت محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرد، به طوری که در حال حاضر میلیون‌ها نفر روزانه به سراغ بازی وردل می‌روند.

دریان سفر امید

بنا بر گفته جاش وردل در صفحه توییتر خود، این بازی با یک رقم میلیون دلاری 7  رقمی توسط نیویورک تایمز خریداری شده و از این پس نیز به مانند گذشته برای کاربران و بازیکنان رایگان است.

گفتنی است این بازی دارای گیم پلی بسیار ساده و جذابی است؛ به این صورت که بازیکن باید روزانه یک کلمه 5 حرفی را حدس بزند و 6 بار هم شانس اشتباه کردن دارد. با حدس درست هر واژه، بازیکن امتیاز می‌گیرد و جدول بازی سبز می‌شود.

به نظر می‌رسد تایمز در حال حاضر قصد تمرکز بر روی حفظ بازیکنان قدیمی و معرفی سایر بازی‌های خود به آن‌ها دارد. البته وردل برای اطمینان از حفظ مراحل و پیشرفت بازیکنان با انتقال به وبسایت نیویورک تایمز، همچنان به همکاری با نیویورک تایمز خواهد پرداخت.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز