تیک تو شرکت بازی سازی زینگا را هم صاحب می‌شود

تیک تو، از غول‌های صنعت بازی، از انعقاد بزرگترین معامله تاریخ صنعت بازی با خرید شرکت بازی سازی موبایل زینگا با رقمی نزدیک به 13 میلیارد دلار خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت بازی سازی «تیک تو» که به طور خاص در زمینه بازی موبایل فعالیت می‌کند و بسیاری از بازی‌های پردرآمد و بزرگ جهان مانند «جی تی آی» را در زیرمجموعه خود دارد، با خرید زینگا موجبات تغییر و تحولات مهمی را در صنعت بازی فراهم خواهد کرد.

بنا بر بیانیه منتشر شده از سوی شرکت تیک تو، این شرکت پس از ملحق شدن زینگا به زیر مجموعه آن، به یکی از مهم‌ترین و بزرگترین شرکت‌های بازی موبایل در دنیا تبدیل می‌شود؛ به نحوی که حتی پیوستن زینگا به این مجموعه را می‌توان ادغام زینگا و تیک تو عنوان کرد. ضمن این‌که مدیرعامل فعلی تیک تو از این پس با عنوان مدیرعامل زینگا به فعالیت خود ادامه می‌دهد و کنترل دو شرکت به طور هم‌زمان بر عهده هیئت مدیره تیک تو قرار می‌گیرد.

آریاک سفر

پس از پیوستن زینگا به تیک تو، بازی‌های زینگا هم به این شرکت منتقل شده و مدیریت‌شان با حفظ برند قبلی آن یعنی T2 Mobile بر عهده تیک تو قرار خواهد گرفت. شرکت تیک تو این خرید را با هدف افزایش درآمد خود تا 50 درصد در سال 2023 انجام می‌دهد.

استودیوهای بازی سازی حال حاضر شرکت زینگا در کشورهای مختلف، از این پس با ارائه نقشی بزرگ‌تر و مهم‌تر، به عنوان زیرمجموعه‌های تیک تو به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ضمن این‌که بنابر اظهارات مدیرعامل تیک تو، این ادغام استراتژیک، موجبات ترکیب مجموعه‌های کنسولی و کامپیوتری با بازی‌های موبایلی را فراهم می‌کند، به نحوی که از همین حالا باید منتظر انتشار نسخه موبایلی جی‌تی‌ای، ان‌بی‌ای و بوردرلندز بود.

مرتبط با : تیک توزینگا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز