نیم شاسی جدید با تیراژ 3 هزارتایی به بازار می‌آید + مشخصات فنی و قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت آرین موتور از کراس اوور جدید خود با نشان تجاری لاماری رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از برنا، محمدرضا سیفی، مدیرعامل شرکت آرین موتور پویا از محصول جدید رونمایی کرد و گفت: با تاکید وزارت صمت بر افزایش سطح داخلی‌سازی، این خودرو داخلی‌سازی 20 درصدی در مرحله اول داشته و طی سال آینده با راه‌اندازی خط بدنه و رنگ درصد داخلی سازی لاماری افزایش می‌یابد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این خودرو در خرداد ماه 1401 با قیمتی حدود 1 میلیارد تومان عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

سیفی ادامه داد: در مرحله اول تیراژ خودروی لاماری 3 هزار دستکاه تولید می‌شود و 5 هزار خودرو دیگر در سال آینده تولید خواهد شد البته سال دیگر دو خودرو جدید به شرکت آرین موتور اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آرین موتور پویا درباره همکاری قطعه‌سازان برای داخلی‌سازی خودروها گفت: با همکاری وزارت صمت و قطعه‌سازان قرار است قطعات مشابه برای خودروها ساخته شود که این امر سبب کاهش هزینه‌ها و داخلی‌سازی خواهد شد.

نیم شاسی لاماری آرین موتور از لحاظ فنی محصولی اس‌یووی سی‌کلاس به حساب می‌آید که طراحی به‌روزتری نسبت به رقبا دارد و در بازار چین نیز عرضه شده است. لاماری ایما موتور 1500 سی‌سی توربو جی‌دی‌آی دارد که خروجی آن 195 اسب بخار و گیربکس 7 سرعته دوال کلاچ از نوع تر و توانایی تولید 285 نیوتن متر گشتاور نیز دارد. مصرف سوخت این محصول 5.7 لیتر در شرایط استاندارد به ازای هر 100 کیلومتر و 6.6 لیتر در شرایط ترکیبی به ازای 100 کیلومتر است که گیربکس 7 سرعته و سیستم پایش سوخت مستقیم جی‌دی‌آی این محصول بر کاهش مصرف سوخت تاثیر دارد. شتاب صفر تا صد آن نیز عددی مابین 8.5 الی 9.5 ثانیه اعلام شده است.

 

 

 

مرتبط با : آرین پارس موتور
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز