احتمال مونتاژ یک خودرو چینی جدید و پرطرفدار در ایران + قیمت

لست سکند

بایک ایکس 7 و ایکس 5 از خودروهای پرطرفدار شرکت خودروسازی روپژیانگ، زیرمجموعه کمپانی بایک چین هستند. بر اساس اخبار غیررسمی به نظر می‌رسد مکث موتور، زیرمجموعه ماموت، به زودی قصد مونتاژ بایک ایکس 7 یا ایکس 5 را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از فرارو، مکث موتور هنوز به شکل رسمی اعلام نکرده که قرار است کدام یک از این دو خودرو شاسی بلند را به بازار خودروی ایران وارد کند. اما برخی رسانه‌های حوزه خودرو اعلام کرده‌اند که مکث موتور به طور قطعی یکی از دو محصول بایک ایکس 5 یا ایکس 7 قطعی را به بازار عرضه خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هر کدام از این دو خودرو که مونتاژ شوند، احتمالا رقیب تیگو 8 پرو و کی ام سی کا 7 خواهند بود. طبق آخرین اطلاعات قیمت بایک ایکس 5 در بازار چین تقریبا به 15 هزار و 783 دلار تا 19 هزار و 579 دلار می‌رسد.

مدل‌های مختلف بایک ایکس 7 هم بین 16 هزار و 590 دلار تا 23 هزار و 233 دلار قیمت دارند. طبق گزارش سایت طلا، به نظر این محصولات اگر در ایران مونتاژ شوند حول و حوش یک میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت خواهند داشت.

برخی ویژگی‌های بایک ایکس 5 و ایکس 7

اطلاعات موجود درباره خودروهای بایک ایکس 5 و ایکس 7 نشان دهنده این است که مدل ایکس 7 قابلیت‌های بیشتری دارد. بخش داخلی کابین ایکس 5 معمولی طراحی شده اما برای مدل ایکس 7 تجهیزات کارآمدی به کار رفته است. از جمله تجهیزات بایک ایکس 7 می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، چهار کیسه هوا، سیستم هشدار خروج از خط، مدیریت پایداری خودرو، سیستم هشدار مانیتورینگ نقاط کور و … اشاره کرد.

مصرف سوخت ایکس 5، تقریبا 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است که این میزان برای ایکس 7 به 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. بایک ایکس 7 تاکنون در بازار خودرو امارات و عربستان عرضه شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

مرتبط با : مکث موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “احتمال مونتاژ یک خودرو چینی جدید و پرطرفدار در ایران + قیمت

  1. محمد گفته:

    چرا همه اجناس ومواد اولیه وخواربار به نرخ جهانیه برعکس حقوقها که یک دهم همه جهان است ووقتی حرف خودرو پیش میاد قیمتها با دولار 30 هزار تومان بالای سه برابر محسوب میشه ایا نمایش 43 ساله خودرو سازان دوباره تکرار میشه؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز