نگاهی به شرایط بیت کوین در حال نزول

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ بیت کوین بعد از اینکه داده‌های اقتصادی منتشر شد، در مدار نزولی قرار گرفت. این اتفاق باعث شد تا بار دیگر معامله گران به این موضوع پی ببرند که عوامل اقتصادی کلان به شدت روی قیمت این رمزارز اثرگذار هستند. عواملی که سبب ریزش قیمتی بیت کوین شدند انتشار داده‌های شاخص قیمت تولیدکننده، شاخص قیمت مصرف کننده و سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بودند.

به گزارش کاماپرس، انتشار داده‌های انتظارات تورم مصرف کنندگان آمریکا باعث شده تا قیمت بیت کوین آخرین نزول طی چند روز گذشته تجربه کند. انتظارات تورمی برای سال آینده 3.3 درصد شده که از آذرماه نرخ بالایی محسوب می‌شود.

در حال حاضر تورم بالا باز هم دغدغه کمیته فدرال بازار آزاد است و اعضای آن چشم اندازهای متفاوتی نسبت به آن و کاهشش دارند.

لیکوئید شدن رمزارزها در روزهای گذشته

اخیرا بیشتر از 212 میلیون دلار در بازار رمزارزها لیکوئید شد که در این بین 132 میلیون دلار مربوط به موقعیت‌های لانگ و حدودا 80 میلیون دلار موقعیت‌های شورت بود.

راز آسمان پایتخت

بالغ بر 90 هزار معامله‌گر تسویه شده و بزرگ‌ترین سفارش تسویه حساب در صرافی بایننس رخ داد. در این صرافی فردی 3.98 میلیون دلار از اتریوم را با بیت کوین معاوضه کرد.

بیت کوین - کاماپرس

وضعیت بیت کوین بهبود پیدا می‌کند؟

هم‌اکنون نرخ بیت کوین در محدوده 62 هزار دلاری نوسان دارد و پیش‌بینی می‌شود این شرایط همچنان ادامه داشته باشد. علی مارتینز، تحلیلگر برجسته، بیان کرده که احتمال اصلاح قیمتی بیت کوین به سمت کانال 62 هزار دلاری دور از انتظار نیست. اما اگر به هر دلیلی بیت کوین بتواند بالای مرز 64 هزار دلاری قرار بگیرد، احتمالا صعود بیشتر را تجربه خواهد کرد.

در حال حاضر و با وجود ریزش قیمتی بعد از نصف شدن اخیر پاداش خود به همراه کارمزد تراکنش نسبتا پایین، احتمال خطر جدی تسلیم استخراج کنندگان قوت گرفته است. هم اکنون حجم معاملات به شدت کم شده و ریسک معاملاتی به سرعت رشد می‌کند.

این شرایط سبب شده تا برخی نهادها و افراد افزایش فشار فروش در بازار رمزارزها را پیش بینی کنند، زیرا استخراج کنندگان قدرتمند بیت کوین با کاهش شدید درآمد روبه‌رو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز