نکات مهم پیش از رزرو تور دبی

دبی، یکی از زیباترین شهرهای امارات متحده عربی و خاورمیانه است که آوازه برج‌های سر به فلک کشیده و هتل‌های لوکس و مجلل آن مانند برج خلیفه و هتل هفت ستاره العرب، گردشگران بسیاری از سراسر جهان را راهی این شهر کرده است.

به گزارش کاماپرس، دبی شهری مملو از جاذبه‌های شگفت‌انگیز بی‌شمار است. با رزرو تور دبی می‌توان تعطیلات را در یکی از بهترین شهرهای جهان برای پاساژگردی، تفریحات و زیست شبانه، گشت و گذار در فرهنگ غنی و تفریحات و سرگرمی‌های بی‎پایان سپری کرد.

این گزارش به ارائه نکات مهم پیش از رزرو تور دبی ‌پرداخته است.

چرا تور دبی را رزرو کنیم؟

برای پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا با شهر دبی، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات کلی آن آشنا باشیم. دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای خاورمیانه است که در سواحل جنوب شرق خلیج فارس و در امارات متحده عربی قرار دارد. این شهر در همسایگی با شهرهای ابوظبی و شارجه و کشور عمان قرار داشته و با تمرکز بر صنعت توریسم، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران تبدیل شده است.

رزرو تور دبی برای ایرانی‌ها علاوه بر جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری، هتل‌های لوکس و مجلل و تفریحات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، با توجه به نزدیکی این منطقه به ایران، انتخابی متفاوت محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

جاذبه‌­های گردشگری دبی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر انتخاب مقصد سفر، جاذبه‌های دیدنی آن است. دبی از این نظر نیز یکی از بهترین مقاصد برای سفر محسوب می‌شود. برخی از جاذبه‌های دیدنی دبی در ادامه معرفی شده است.

تفریحات دبی: دبی مراکز دیدنی شگفت‌انگیز و تفریحات خاص بی‎شماری را در خود جای داده است. از جمله این مراکز می‌توان به برج خلیفه، آبنمای دبی، سافاری در صحرا، سیاره سبز دبی، برج العرب، آکواریوم دبی، دبی مال، موزه قهوه، دهکده جهانی دبی و موزه آینده اشاره کرد که امکان بازدید از آنها در تور دبی فراهم شده است.

جاذبه‌های طبیعی دبی: دبی برخلاف تصور عموم، مملو از جاذبه‌های طبیعی از سواحل گرفته تا صحراها و کویرهای پهناور است. جاذبه‌های طبیعی که در تور دبی می‌توان از آن‌ها دیدن کرد، شامل ساحل جمیرا، نهر دبی، کویر دبی، بیابان القدره و پارک ملی دبی است.

جاذبه‌های تاریخی دبی: از جاذبه‌های تاریخی دبی نیز می‌توان به موزه سکه، مسجد جمیرا، محله تاریخی الفهیدی و خانه شیخ سعید المکتوم دبی اشاره کرد که بازدید از آنها در تور دبی گنجانده شده است.

نکات ضروری برای رزرو تور دبی

آشنایی با نکات ضروری سفر به دبی برای داشتن سفری به یاد ماندنی و بدون دردسر بسیار اهمیت دارد؛ از این رو چند نکته مهم برای رزرو تور دبی در ادامه ارائه شده است.

مدارک

سفر به دبی نیازمند اخذ ویزای توریستی این کشور است. برای دریافت ویزای دبی باید از چند هفته قبل از طریق سفارت این کشور برای دریافت ویزا اقدام کرد. ویزای توریستی دبی به صورت 14 روزه و همچنین ویزای یک یا سه ماهه صادر می‌شود. سایر مدارک ضروری برای سفر به دبی شامل پاسپورت معتبر، بیمه مسافرتی، مقداری پول نقد به درهم، کارت اعتباری بین‌المللی، واچر هتل و بلیط هواپیما است.

حمل و نقل

نکته دیگر در سفر به دبی آشنایی با وسایل حمل و نقل در این شهر و برنامه‌ریزی برای نحوه تردد و گشت و گذار در شهر است. گزینه‌های حمل و نقل در دبی زیاد بوده و می‌توان از تاکسی، مترو، اتوبوس، منوریل، تراموا و انواع قایق‌ها و کشتی‌های عمومی استفاده کرد. البته باید توجه داشت که برای تردد با این وسایل، باید بلیط الکترونیکی دبی یا نول کارت را با درهم دبی خریداری کرد. در نهایت گزینه تاکسی‌های آنلاین نیز همیشه در دسترس است.

رزرو تور دبی از مراکز معتبر

در نهایت اگر قصد سفر به دبی و رزرو تور دبی دارید، بهتر است درباره آژانس‌ مسافرتی موردنظر، سابقه، حسن شهرت، قیمت‌ها، پشتیبانی، خدمات و همچنین پکیج‌های تور آن تحقیق کرده و با بهترین آژانس مسافرتی سفر کنید؛ چرا که در این صورت می‌توانید صفر تا صد سفر خود را آژانس مسافرتی و سرپرست‌های تور سپرده، چمدان خود را ببندید و با خیال راحت به سفر بروید.

رزرو تور دبی با «قصران گشت»

آژانس مسافرتی قصران گشت، یکی از مجموعه‌های معتبر و فعال در حوزه خدمات گردشگری و مهاجرتی مانند اجرای انواع تورهای لوکس به مقاصد مختلف، خدمات اخذ ویزا مانند ویزای شنگن و پیکاپ ویزا است. این مجموعه با برخورداری از پرسنل مجرب و مجوزهای ضروری، انواع پکیج تور دبی را با بهترین امکانات و شرایط برگزار می‌کند.

علاقه‌­مندان برای رزرو بهترین تور دبی می­توانند به وبسایت www.ghasrangasht.com مراجعه کنند یا با شمار تلفن 88697080-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز