نکات مهم در خرید تابلو کلاسیک برای دکوراسیون داخلی

آریاک سفر

در خرید تابلو کلاسیک باید به نکاتی مانند تکنیک تابلو، موضوع آن و رنگ آن توجه داشت. همچنین، سایز تابلو و قاب آن نیز بسیار مهم است. انتخاب بهترین تابلو تا حد زیادی به سلیقه افراد و دکوراسیون داخلی بستگی دارد. استفاده از تابلوهای نقاشی و دست‌ساز بهترین انتخاب در خرید تابلو کلاسیک است.

کاماپرس در این گزارش، برخی از نکاتی که در خرید تابلو کلاسیک باید به آن‌ها توجه داشت را بررسی می‌کند.

نکات قابل توجه در خرید تابلو کلاسیک

1. تکنیک تابلو کلاسیک

در خرید تابلو کلاسیک باید به این نکته توجه داشت که اغلب آثار هنری در این سبک، از تکنیک‌هایی مانند رنگ روغن، آبرنگ و پاستل استفاده می‌کنند. در انتخاب تابلو حتما باید این را در نظر گرفت که اگر اثر به صورت دست‌ساز و نقاشی تهیه شده باشد، ارزش بسیار بیشتری خواهد داشت. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود هر یک از تکنیک‌های به کاررفته در خلق این اثر هنری را انتخاب کنند.

2. موضوع تابلو کلاسیک

در انتخاب تابلو کلاسیک، موضوع یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که باید انتخاب کرد. اغلب افراد تابلوهایی که طبیعتی منحصر به فرد و زیبا را به تصویر می‌کشند، ترجیح می‌دهند. همچنین، تصاویری از زندگی مردم و پرتره‌های هنری زیبا نیز می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در بسیاری از دکوراسیون‌های داخلی ممکن است از تصاویر مذهبی، صحنه‌های اشرافی و سلطنتی نیز استفاده شود.

دریان سفر امید

3. رنگ تابلو

اغلب تابلوهای کلاسیک مقدار رنگ بیشتری نسبت به کارهای مینیمال و مدرن دارند. این تابلوها با جزئیات بیشتری به تصویر کشیده شده‌اند و از این جهت می‌توان در آن‌ها یک رنگ کلی و یک رنگ جزئیاتی را دید. برای مثال، اغلب تابلوهای مربوط به پاییز، رنگ کلی نارنجی و قهوه‌ای دارند. اما اگر در جزئیات تابلو دقیق شویم رنگ‌هایی مانند آبی، سبز، زرد، قرمز، خاکستری و… را هم می‌توانیم ببینیم.

بهتر است در انتخاب تابلو کلاسیک برای دکوراسیون داخلی نزدیک‌ترین رنگ به تجهیزات دیگر خانه را انتخاب کرد. برای مثال، در دکوراسیون‌های سلطنتی انتخاب آثاری با رنگ‌های غالب طلایی و قهوه‌ای تیره طرفداران بیشتری دارد.

4. سایز تابلو

اکثر تابلوهای کلاسیک با سایز بزرگ‌تر جذابیت بیشتری دارند. بهتر است در دکوراسیون داخلی با این مدل از تابلوها، به جای استفاده از چند تابلو مختلف، تنها یک تابلو به کار برد و آن را در یک دیوار خالی به تنهایی قرار داد. البته این روش در خانه‌هایی که دکوراسیون سلطنتی دارند مناسب‌تر است. برای خانه‌هایی که سبک کلاسیک اروپایی دارند، امکان استفاده از چند تابلو مختلف در یک دیوار وجود دارد و در این حالت بهتر است سایز تابلوها متوسط باشد.

در صورتی که تابلو کلاسیک برای بخش‌های دیگر خانه (به جز پذیرایی) استفاده شود، سایز آن به محل استفاده بستگی دارد. برای مثال در راهروها بهتر است تابلوهای کوچک‌تری به کار بروند. استفاده از تابلو کلاسیک در آشپزخانه نیز کاملا به اندازه و تم آن بستگی دارد.

5. استفاده از قاب تزئینی

در کاربرد تابلو کلاسیک برای دکوراسیون داخلی، استفاده از قاب‌های تزئینی بسیار رایج است. این قاب‌ها با جنس چوبی یا فلزی تهیه می‌شوند و حکاکی‌های هنرمندانه‌ای دارند. انتخاب قاب ظریف و یا قاب ضخیم به سلیقه و علاقه خریداران بستگی دارد. همچنین، انتخاب قاب حتما باید با توجه به اجزای دیگر خانه صورت گیرد. در خانه‌هایی با دکوراسیون سلطنتی، استفاده از قاب‌های بزرگ‌تر رایج است.

6. برجسته بودن تابلو

یکی از نکاتی که در خرید تابلو کلاسیک می‌تواند کمک کننده باشد، توجه به این موضوع است که تابلو برجستگی‌های هنری را به نمایش بگذارد. این برجستگی‌ها تاثیر زیادی در ایجاد جلوه‌های سه بعدی دارند و تصویر تابلو را زیباتر از قبل می‌کنند. البته تابلوهایی که بدون برجستگی هستند نیز جذابیت زیادی دارند و افراد می‌توانند با سلیقه خود سراغ این آثار هنری بروند.

خرید تابلو کلاسیک از «کاکتوس آرت»

«کاکتوس آرت» مجموعه‌ای مطمئن و حرفه‌ای است که در زمینه ارائه انواع تابلوهای نقاشی و دست‌ساز فعالیت دارد. این تیم کاربلد، علاوه بر اینکه تنوع بسیار خوبی در تابلوهای خود دارند، بهترین قیمت بازار را پیشنهاد می‌دهند و در عین حال از باکیفیت‌ترین متریال نیز استفاده می‌کنند. تابلوهای کلاسیک این مجموعه، برای تمام محیط‌های اداری، غیراداری، کافه‌ها، منزل و اتاق‌ها مناسب هستند.

برای دیدن نمونه‌کارهای زیبای «کاکتوس آرت» از سایت این مجموعه با آدرس www.kaktosart.ir دیدن کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09305561519 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : کاکتوس آرت
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان