مبارزه حساس ام ام ای بین نورماگومدوف و فرگوسن به دلیل کرونا لغو شد

ژیوار

حبیب نورماگومدوف فایتر بی شکست داغستانی که یک بار حساس ترین مبارزه  ام ام ای با تونی فرگوسن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این بار نیز به دلیل کرونا با این فایتر قدرتمند آمریکایی رودررو نمی شود.

به گزارش کاماپرس به نقل ازریانووستی، مصاف هیجان انگیز حبیب نورماگومدوف، فایتر اهل داغستان روسیه و پدیده بی شکست مسابقات مبارزه هنرهای رزمی ترکیبی ( ام ام ای) با تونی فرگوسن حریف قدرتمند آمریکایی بر سر کمربند قهرمانی سبک وزن به دلیل شیوع کرونا در ایالت نیویورک لغو شده است.

مبارزه بین این دو مدعی بزرگ کمربند قهرمانی سبک وزن ام ام ای در 18 آوریل2020 – 30 فروردین 1399 – در شهر نیویورک برنامه‌ریزی شده بود اما به تازه‌گی مقامات ایالت نیویورک به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری هر گونه رویدادی که با ازدحام جمعیت همراه است را ممنوع کرده اند.

مصاف قهرمانی سبک وزن ام ام ای بدون نورماگومدوف برگزار می شود

دریان سفر امید

در پی اعلام ممنوعیت برگزاری این مسابقه در نیویورک مسئولان یو اف سی (معتبرترین سازمان برگزار کننده مسابقات ام ام ای در دنیا) اعلام کردند تصمیم به لغو کامل این مصاف بزرگ ندارند بلکه این مصاف را بدون حبیب نورماگومدوف و بین فرگوسن و حریفی دیگر برگزار خواهند کرد.

حبیب نورماگومدوف در صفحه شبکه اجتماعی شخصی خود در این باره نوشت: در حال حاضر من به دلایلی که خارج از کنترلم قرار دارد نمی توانم روسیه را ترک کنم و حتی در صورت ترک روسیه نیز به دلایلی خارج از اراده‌ام، اجازه ورود به آمریکا را نخواهم داشت. اگر یو اف سی می خواهد این مسابقه را بدون من برگزار کند، بگذارید این کار را انجام دهد. گویا یو اف سی به دنبال جایگزین کردن من با حریفی دیگر است. من طرفدار این هستم که ورزشکاران توان اجرای مفاد قراردادهایی که می بندند را داشته باشند( اشاره به این که وی اکنون برخلاف اراده خود نمی تواند به مفاد قرارداد عمل کند). من تمرینات خود را ادامه می دهم و هر زمان و هر مکان که یو اف سی مقرر کند در این مبارزه شرکت می کنم.

در حال حاضر حبیب نورماگومدوف که علاوه بر مشت های آهنین به تسلط بر فنون کشتی نیز شهرت دارد با 28 مسابقه بدون شکست رکورددار بی شکست ماندن در مسابقان ام ام ای سبک وزن است و فرگوسن نیز 25 پیروزی و 3 شکست را در قفس به نام خود ثبت کرده است.

 

 

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مبارزه حساس ام ام ای بین نورماگومدوف و فرگوسن به دلیل کرونا لغو شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز