نقش هاست وردپرس در افزایش سرعت سایت های فروشگاهی

هاست وردپرس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

هاست، فضایی است که سایت فروشگاه روی آن قرار گرفته و شامل منابع متعددی همچون پردازنده، حافظه، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی است؛ لذا انتخاب هاستی که پاسخگوی نیازهای سایت باشد، یکی از دغدغه‌های صاحبان فروشگاه‌‎ها است. هاست وردپرس، یک نوع هاست از خانواده لینوکس است که با تنظیمات و کانفیگ خاص به متقاضیان واگذار شده و تاثیر قابل توجهی بر سرعت سایت فروشگاهی دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نقش هاست وردپرس حرفه ای در افزایش سرعت سایت‌های فروشگاهی ‌پرداخته است.

چرا سرعت سایت فروشگاهی مهم است؟

تعداد کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه‌های مجازی روز به روز بیشتر می­شود و موفقیت در این فضا و رقابت با دیگر سایت‌های فروشگاهی علاوه بر مزایا و خدمات هر فروشگاه، به رابط کاربری سایت، سرعت بالای آن و مهم‌تر از همه رتبه‌بندی گوگل بستگی دارد. سرعت سایت فروشگاهی مهم‌ترین فاکتوری است که روی سئو محتوا، رتبه‌بندی گوگول و بهبود رابط کاربری موثر است.

احتمالا شما هم دوست ندارید وقتی وارد سایتی برای خرید می‌شود، دقایق طولانی، منتظر لود شدن یا باز شدن سایت بمانید. براساس تحقیقات صورت گرفته، نزدیک به 47 درصد مشتریان پس از باز نشدن سایت فروشگاه در دو ثانیه اول، آن را رها کرده و به سراغ فروشگاه دیگری می‌روند.

هاست وردپرس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

سرعت سایت فروشگاهی و نوع هاست چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

سرعت یک سایت فروشگاهی به مولفه‌های متعددی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها نوع هاست مورد استفاده است. هر هاست فروشگاهی به عنوان زیرساخت یا بستر سایت باید خود دارای فاکتورهایی باشد تا سرعت و کیفیت موردنظر را تامین کند. برخی از فاکتورهایی که در انتخاب هاست سایت فروشگاهی باید در نظر گرفت، شامل مواردی همچون موقعیت جغرافیایی هاست، میزان منابع اختصاصی هاست، وب سرور و سیستم عامل مورد استفاده، میزان حجم و ترافیک هاست، پیکربندی نرم افزاری سرور و ویژگی‌ها و قابلیت‌های سرویس موردنظر است.

هاست وردپرس چه نقشی در افزایش سرعت سایت فروشگاهی دارد؟

هاست وردپرس، یک نوع فضای میزبای سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های فروشگاهی است که به صورت اختصاصی برای سایت‌های وردپرسی ایجاد شده است. هاست وردپرس برخلاف بسیاری دیگر از هاست‌ها، قدرت بسیار بالایی در لود شدن سایت دارد. احتمالا بسیاری از هاست‌های معمولی نیز توانایی پشتیبانی از سایت‌های وردپرسی دارند، ولی با این حال استفاده از هاست وردپرس که ویژه این سایت‌ها ایجاد شده، به طور قابل توجهی سرعت و عملکرد سایت را بالا می‌برد. گوگل این افزایش سرعت سایت را به عنوان مسئله‌ای مثبت تلقی کرده و رتبه سایت را بهبود می‌بخشد.

هاست وردپرس چه ویژگی‌های دیگری دارد؟

مزایای استفاده از هاست وردپرس برای سایت‌های فروشگاهی تنها در سرعت بالای لود شدن سایت خلاصه نمی‌شود. برخی دیگر از ویژگی‌های هاست وردپرس در ادامه آمده است.

امنیت بالا: هاست وردپرس با توجه به داشتن سروری با پلاگین‌های امنیتی مانند clamAV و CXS از امنیت بالایی برخوردار است. این هاست تمامی اطلاعات را بررسی کرده و فایل‌های مشکوک را جدا می‌کند.

کش کردن: هاست وردپرس در مواردی که بازدیدگنندکان سایت بالا باشد، با کش کردن سایت، از صفحات آن کپی گرفته و در صورت نیاز، کپی‌ها را نمایش می‌دهد. در این صورت با افزایش بازدیدکنندگان، دیگر اختلالی در لود شدن سایت به وجود نخواهد آمد.

بک‌آپ‌گیری: هاست وردپرس در هر 24 ساعت، یک بار از اطلاعات سایت بک‌آپ می‌گیرد؛ از این رو دیگر نیازی به نگرانی از بابت حذف اطلاعات شخصی وجود ندارد.

هاست وردپرس-کاماپرس

هاست پرسرعت وردپرس را از کجا بگیریم؟

برای استفاده از هاست وردپرس برای سایت فروشگاهی باید توجه داشت که سرعت هاست وردپرس به عوامل متعددی همچون سخت افزار هاست، وب سرور هاست، پلاگین­های کش برای افزایش سرعت و محل نگهداری وب سرور هاست بستگی دارد؛ از این رو برای اطمینان از سرعت هاست وردپرس بهتر است ابتدا با افراد متخصص برای تهیه بهترین هاست وردپرس متناسب با نوع سایت خود مشورت و هاست وردپرس را از مراکز معتبر تهیه کرد.

هاست وردپرس با قیمت مناسب و پشتیبانی بالا از کجا بخریم؟

«هاستیدا» به عنوان یک مجموعه معتبر، با برخورداری از نیروی متخصص و دانش فنی و با هدف کمک به رشد و توسعه کسب و کارها، در حوزه طراحی و توسعه انواع هاست، سرور اختصاصی، کلاس‌های مجازی با سرور بیگ بلوباتن و ادوبی کانکت، دامنه و سرور مجازی فعالیت می‌کند. خدمات ویژه این مجموعه شامل تحویل آنی سرویس‌ها، تنوع و هزینه مناسب خدمات، پشتیبانی و مانیتورینگ شبانه روزی، امنیت و پایداری بالا است.

علاقه­‌مندان برای تهیه هاست وردپرس مطمئن با بهترین قیمت و پشتیبانی مناسب می­توانند به وبسایت هاستیدا به آدرس  https://hostida.comمراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن 021۷۸۳۷۲ با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : هاستیدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز