نصب کاغذ دیواری برای عید چقدر هزینه دارد؟

نصب کاغذ دیواری برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس
ژیوار

کیت زارمبا، یکی از بزرگ‌ترین طراح‌های کاغذ دیواری، آن را یک ابزار پرقدرت برای تغییر می‌داند. به اعتقاد وی کاغذ دیواری می‌تواند اتاق را بزرگ‌تر، بلندتر و حتی کامل‌تر از چیزی که هست نشان دهد. تقریبا بیشتر ما نیز با کیت توافق نظر داریم، چراکه نصب کاغذ دیواری می‌تواند بدون اضافه کردن تزئینات اغراق‌آمیز و بیش از حد، ظاهر دیوار و اتاق را به‌شکل چشم‌گیری تغییر دهد و طراوت تازه‌ای به آن ببخشد.

کاماپرس در این گزارش پس از ارائه چند نکته درباره نصب کاغذ دیواری، محدوده هزینه این خدمت در مراکز خدماتی متنوع را شرح می‌دهد.

کاغذ دیواری را با توجه به سبک دکوراسیون اتاق انتخاب کنید

انتخاب کاغذ دیواری شاید مهم‌ترین مرحله‌ای باشد که قبل از خرید و نصب در اتاق باید به آن توجه کنید. به‌خصوص اگر می‌خواهید کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌ها و نقوش شلوغ داشته باشید، باید درنظر بگیرید چقدر با بقیه وسایل و اکسسوری‌های اتاق متناسب و هماهنگ است.

برای اطمینان از رنگ و طرح کاغذ دیواری می‌توانید بعد از بررسی‌های کامل، چند نمونه را از فروشگاه مورد نظر بگیرید و به دیوار آویزان کنید.

سپس توجه کنید که در ساعت‌های مختلف روز و در نورهای متفاوت چگونه به‌نظر می‌رسند، آیا می‌توانید آن را برای مدت طولانی چند ماه یا حتی چند سال تحمل کنید؟ البته برای انتخاب طرح می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین هم کمک بگیرید، اما برای اینکه از بافت و ضخامت نهایی کاغذ دیواری مطمئن شوید، توصیه می‌کنیم یک‌بار هم به‌صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.

دریان سفر امید

نصب کاغذ دیواری برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

درباره انتخاب رنگ‌های تیره و نوع الگوها در کاغذ دیواری بیشتر فکر کنید

رنگ‌های تیره و الگوهای اغراق‌آمیز در کاغد دیواری یک انتخاب پرریسک است که باید برای نهایی کردن آن کمی بیشتر فکر کنید و جوانب مختلفی را درنظر بگیرید. طرح‌های خیلی درشت یا خیلی کوچک درکنار چالش‌های مرتبط با ست کردن محصول با سایر وسایل و دکوراسیون اتاق، برای طولانی‌مدت می‌توانند به پترن‌های خسته‌کننده‌ای تبدیل شوند که باید زحمت تعویض دوباره آن‌ها را بکشید.

درباره رنگ‌های تیره نیز همین موضوع صدق می‌کند، به‌علاوه این‌که رنگ تیره پس‌زمینه بعضی از کاغذ دیواری‌ ممکن است با سایر نقش‌های به‌کاررفته در آن‌ها ترکیب شود و شکلی ناامیدکننده به‌خود بگیرد. بنابراین اگر قصد دارید حتما یک کاغذ دیواری تیره داشته باشید، بهتر است آن را از فروشگاه‌های معتبر و با کیفیت مرغوب و درجه یک تهیه کنید.

نصب کاغذ دیواری برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

کاغذ دیواری قدیمی را دور بریزید

همه هزینه‌هایی که برای خرید کاغذ دیواری جدید کرده‌اید می‌تواند با چشباندن غیر اصولی آن روی کاغذ دیواری قدیمی از بین برود؛ بنابراین با این‌که این کار از نظر فنی مشکلی ندارد، اما درصورتی‌که یک متخصص نصب کاغذ دیواری نیستید، بهتر است آن را امتحان نکنید.

نصب کاغذ دیواری برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

 از نصب کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی نترسید

اگر نوع مناسبی از کاغذ دیواری با متریال و کیفیت مطلوب را تهیه کنید، می‌توانید برای تنوع در فضای سرویس بهداشتی نیز از کاغذ دیواری کمک بگیرید. این نوع کاغذ دیواری باید قابل شست‌وشو باشد تا بتواند مقاومت بالایی را در برابر رطوبت از خود نشان دهد.  از بهترین انواع کاغذ دیواری‌های مخصوص حمام و دست‌شویی می‌توان به نوع وینیل اشاره کرد.

هزینه نصب کاغذ دیواری در زمستان 1402

هزینه نصب کاغذ دیواری برای هر رول با توجه به عرض اتاق و نوع سقف به شرح زیر است:

  • عرض 60 و 50 = 75 تا 80 هزار تومان
  • عرض 70 = 90 تا 95 هزار تومان
  • عرض 106 = 110 تا 120 هزار تومان
  • سقف ایرانی = 80 تا 85 هزار تومان
  • سقف خارجی = 90 تا 100 هزار تومان
  • کندن کاغذ دیواری = 95 هزار تومان

نصب کاغذ دیواری برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچاربازآچارهآچاریستهوم سرویز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز