راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کابینت مهم‌ترین عنصر درون آشپزخانه محسوب می‌شود که نظم و هارمونی اجزا را نیز نشان می­دهد. نقش مهم کابینت آشپزخانه در طراحی دکوراسیون باعث می‌شود که انتخاب طرح و رنگ مناسب برای آن از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار باشد.

به گزارش کاماپرس، کابینت آشپزخانه با توجه به دکوراسیون کلاسیک، نئوکلاسیک یا مدرن خانه انتخاب می‌شود. همچنین متراژ و اندازه فضای آشپزخانه نقش اساسی در انتخاب آن دارد.

این گزارش به راهنمای خرید کابینت آشپزخانه و بررسی محبوب‌ترین مدل‌های آن پرداخته است.

انواع دکوراسیون کابینت

کابینت کلاسیک: کابینت‌ سبک کلاسیک دارای ظاهر شیک و باشکوهی بوده و همیشه طرفداران خاصی دارد. کابینت‌ کلاسیک همواره احساس خاصی از نوستالژیک بودن را منتقل می‌کند و معمولا دارای طرح‌های خاص و پیچیده است. کنده‌کاری‌های قرینه روی چوب، یکی از عمده‌ترین ویژگی‌های کابینت آشپزخانه کلاسیک است و معمولا قیمت بالایی هم دارد.

کابینت‌های نئوکلاسیک: این کابینت‌ برای داشتن یک آشپزخانه مجلل و شیک و در عین حال راحت، ایده‌آل است. این سبک کابینت برای آشپزخانه‌ها و فضاهای بزرگ کاربرد دارد. افراد باید در نظر داشته باشند که استفاده از کابینت‌های نئوکلاسیک در فضاهای کوچک، باعث از بین رفتن تعادل محیط و ایجاد بی‌نظمی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کابینت مدرن: از کابینت‌ مدرن برای آشپزخانه خانه‌هایی که دارای دکوراسیون مدرن هستند، استفاده می‌شود. کابینت‌های مدرن بدون هیچ تزئین و طرح اضافه‌ای ساخته می‌شود. سادگی و رنگ‌های براق کابینت‌ آشپزخانه مدرن باعث شده که برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب و کاربردی باشد.

کابینت اشپزخانه - کاماپرس

نکات مهم در خرید کابینت آشپزخانه

از مهم‌ترین نکاتی که افراد قبل از خرید کابینت باید در نظر داشته باشند، متراژ و فضای آشپزخانه است. اندازه و فضا تاثیر مستقیمی در انتخاب نوع دکوراسیون و طرح و رنگ کابینت دارد. از سایر نکات مهم که افراد باید قبل از خرید و سفارش در نظر داشته باشند، تعداد و اندازه وسیله‌های برقی موجود در آشپزخانه است. افرادی که لوازم برقی زیادی دارند، باید از قبل، میزان فضا را برآورد کنند تا بتوانند همه وسیله‌ها را در کابینت جاسازی کنند.

از سایر نکات مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه، در نظر گرفتن میزان نور است. وجود نور طبیعی در محیط آشپزخانه ضروری است و کابینت‌ها نباید از ورود آن جلوگیری کنند. در انتخاب طرح و رنگ نیز باید توجه داشت که طرح‌های ساده‌تر باعث ایجاد احساس آرامش و راحتی می‌شود. در این راستا انتخاب‌ رنگ‌های خنثی و متناسب با دکوراسیون منزل برای کمک به حفظ هارمونی توصیه می‌شود. رنگ‌های جیغ و زننده به سرعت تکراری و دل‌زننده می‌شوند.

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که افراد در انتخاب کابینت باید در نظر داشته باشند، جنس و مقاومت آن است. کابینت‌هایی که از جنس چوب و ام دی اف ساخته می‌شود، ممکن است در برابر رطوبت و آب مقاومت کافی نداشته باشند و به سرعت خراب شوند. همچنین طراحی منحصربه‌فرد و ایده‌آل کابینت برای استفاده بهینه از فضای آشپزخانه از مهم‌ترین نکاتی است که افراد باید در نظر داشته باشند.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

محبوب ترین کابینت‌های آشپزخانه

کابینت‌ هایگلاس، یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است که برای آشپزخانه‌های مدرن انتخاب مناسبی به حساب می­آید. درخشش و براق بودن، یکی از مشخصه‌های اصلی کابینت‌های هایگلاس است که جلوه زیبایی به آشپزخانه می‌بخشد. در این زمینه کابینت‌ هایپرگلاس سفید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک است که فضا را بزرگ‌تر و دلباز‌تر نشان می‌دهد.

کابینت‌های ممبران نیز یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کلاسیک است که ظاهری مشابه چوب دارند، ولی قیمت آن مناسب­تر است. تنوع رنگ کابینت‌های ممبران از سایر دلایل محبوبیت‌ آن‌ها است. کابینت‌های ام دی اف نسبت به کابینت‌های هایگلاس، قیمت کمتر و علاوه بر ظاهر زیبا و شیک، مقاومت بالایی دارند. همچنین کابینت‌های ام دی اف دارای طرخ‌ها و رنگ‌های متنوعی است و افراد حق انتخاب بیشتری دارند.

کابینت آشپزخانه - کاماپرس

خرید بهترین کابینت آشپزخانه از «ماهر چوب»

ماهر چوب در زمینه تولید انواع کابینت‌ در سبک‌های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن فعالیت می­کند. کابینت‌های این مجموعه با استفاده از مواد باکیفیت و بادوام و در رنگ‌بندی‌های بسیار متنوع تولید می‌شود. ماهر چوب تمام خدمات طراحی، تولید، تحویل و نصب را انجام می‌دهد و افراد برای سفارش کابینت آشپزخانه در طرح‌های خلاقانه و متناسب با سلیقه و فضا می­توانند به این مجموعه مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت ماهرچوب به آدرس https://www.maherwood.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­های همراه 09129563606 و 09125279338 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز