نرخ سکه به کانال 16 میلیونی می رسد؟/ قیمت روز ۱۱ آبان

ژیوار

قیمت سکه در روز جاری نسبت به دیروز 1.6 درصد بالاتر رفت و در محدوده 1 میلیون و 397 هزار و 900 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 78 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 15 میلیون و 703 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 8.3 درصد رشد قیمت داشت و در محدوده هزار و 656 دلاری قرار گرفت. برخی تحلیلگران معتقدند که طلا پایین مرز هزار و 600 دلاری قرار خواهد گرفت. اکنون نرخ اونس میان محدوده هزار و 675 دلاری تا هزار و 680 دلاری قرار دارد و دائما در آن نوسان پیدا می‌کند. هم اکنون کاهش نسبی ارزش دلار آمریکا و سود اوراق بهره خزانه داری این کشور باعث رشد یک درصدی نرخ طلای جهانی شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 450 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 0.91 درصد بیشتر شد و در محدوده 5 میلیون و 450 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته 15 هزار تومان بالا رفت و 3 میلیون و 165 هزار تومان شد.

دریان سفر امید

احتمال افزایش نرخ سکه به دنبال رشد بیشتر قیمت دلار

تحلیلگران فنی بر این باورند اگر نرخ دلار به سمت کانال 34 هزار تومانی حرکت کند، این موضوع زمینه را برای تقاضای جدید خرید سکه فراهم خواهد کرد. در چنین شرایطی رکوردزنی این فلزگرانبها دور از انتظار نخواهد بود و احتمالا شرایط برای 16 میلیونی تومانی شدن آن فراهم خواهد شد.

آخرین باری که سکه کانال 15 میلیونی را پشت سر گذاشت به مهرماه 1399 بازمی‌گردد. این فلزگرانبها در بازه زمانی یاد شده وارد کانال 16 میلیونی شد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز