تداوم پیشروی نرخ سکه در کانال 15 میلیون تومانی/ قیمت روز 10 آبان

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 12 هزار و 700 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 370 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه امامی نیز در مقایسه با روز گذشته 87 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 15 میلیون و 364 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز قبل 7 دلار رشد پیدا کرد و به مرز هزار و 647 دلاری رسید. ترکیبی از مجموعه عوامل فشار بالا رفتن نرخ بهره، قدرت گرفتن نسبی دلار و افزایش سود اوراق بهره خزانه داری آمریکا روی قیمت طلای جهانی اثرگذار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت سکه امروز پرواز کرد. امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و به مرز 8 میلیون و 350 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز قبل تغییری نکرد و در محدوده 5 میلیون و 350 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت نرخ سکه گرمی نیز مانند دیگر سکه‌ها ثابت بود و در همان محدوده 3 میلیون و 150 هزار تومانی معامله شد.

رشد نرخ سکه تا کجا ادامه دارد؟

نرخ سکه امامی طی دو الی سه روز گذشته نزدیک به 400 هزار تومان افزایش پیدا کرد. به اعتقاد برخی فعالان و سکه بازان، در صورتی که فلزگرانبها بتواند مرز قیمتی 15 میلیون تومانی را حفظ کند، احتمال پیشروی آن دور از انتظار نخواهد بود. اگر قیمت سکه در روز جاری مرز قیمتی 15 میلیون و 500 هزار تومانی را پشت سر بگذارد، احتمالا به زودی به محدوده 15 میلیون و 800 هزار تومانی خواهد رسید. اما در صورتی که به هر دلیلی نرخ دلار کاهشی شود، امکان عقبگرد نرخ سکه و کاهش دوباره قیمت آن دور از ذهن نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز