افزایش نرخ سکه و امیدواری معامله گران آن/ قیمت روز ۹ آبان

رشد قیمتی دلار همواره روی جریان صعودی طلا و سکه اثر دارد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 0.4 درصد بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 357 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 44 هزار تومان دیگر بیشتر شد و در محدوده 15 میلیون و 49 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس امروز هم کاهش پیدا کرد. امروز قیمت اونس نسبت به دو روز پیش 0.47 درصد کمتر شد و به مرز هزار و 638 دلاری رسید. این تغییر جزئی از احتیاط معامله گران بازار طلای جهانی خبر می‌دهد. به نظر سرمایه گذاران پیگیرانه منتظر نشست سیاست گذاری فدرال رزرو آمریکا هستند و تا آن زمان خرید و فروش سنگینی را به ثبت نخواهند رساند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چشم و گوش سکه بازان به روند قیمتی دلار بازتر شده و انتظارات برای رشد قیمتی دلار و به دنبال آن قیمت این فلزگرانبها بیشتر شده است.

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره روند نرخ سکه

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 0.24 درصد بیشتر خواهد شد و به مرز 8 میلیون و 300 هزار تومان خواهد رسید. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز قبل 20 هزار تومان بالاتر رفت و در محدوده 5 میلیون و 300 هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز تغییری نداشت و در همان محدوده 3 میلیون و 100 هزار تومانی خرید و فروش شد.

در شرایط کنونی سکه بازان تمایلی به عقب نشینی ندارند و نسبت به معاملات خود سرسخت‌تر رفتار می‌کنند. برخی فعالان بر این باورند با قرارگیری نرخ سکه بالای کانال 15 میلیون تومانی بعید است که قیمت این فلزگرانبها دوباره عقب نشینی کند و به کانال پایین قیمتی برگردد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز