نرخ دلار 250 تومان گران تر شد/ حرکت خزنده دلار به طرف مرز 30 هزار تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس گزارش رسانه ها نرخ دلار امروز  سه شنبه 15 مهرماه سیر صعودی داشت و در کانال 29 هزار تومانی به صورت خزنده پیش روی کرد.

به گزارش کاماپرس، بازگشت ترامپ به کاخ سفید به گمانه زنی ها درباره طولانی بودن روند درمانی رئیس جمهور آمریکا مهر پایان زد و بازارهای مختلفی از این رویداد تاثیر پذیرفتند. بازار غررسمی ارز ایران نیز از دیروز پیشاپیش با گرانی اسکناس آمریکایی به استقبال مرخص شدن ترامپ از بیمارستان رفت و امروز نیز روند صعودی را با شیب ملایم تر نسبت به دیروز ادامه داد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز سه شنبه 15 مهرماه 1399 با 250 تومان افزایش به ۲۹,۶۰۰ (بیست و نه هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۴ درصدی داشته است.

نرخ یورو نیز امروز در بازار غیررسمی ارز صعودی بود و با افزایش ۰.۱ درصدی، از ۳۴,۵۸۳ (سی و چهار هزار و پانصد و هشتاد و سه ) تومان به ۳۴,۶۱۸ (سی و چهار هزار و ششصد و هجده) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۶۲ تومان افزایش، ۳۸,۱۲۸ (سی و هشت هزار و یکصد و بیست و هشت ) تومان نرخ گذاری شد. همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۸۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۱۷۰ (هشت هزار و یکصد و هفتاد ) تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

لیر ترکیه امروز با افزایش ۰.۴۹ درصدی، از ۳,۷۹۷ (سه هزار و هفتصد و نود و هفت ) تومان به ۳,۸۱۶ (سه هزار و هشتصد و شانزده ) تومان رسید. در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۲۴ تومان افزایش، ۲۲,۱۵۰ (بیست و دو هزار و یکصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز