نحوه ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 9 میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک تجارت طرح تسهیلاتی به نام «حامی» را تدارک دیده که براساس آن به مشتریان حقیقی خود تا سقف 200 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. این تسهیلات به دو شکل قرض الحسنه و مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، براساس طرح حامی تمامی مشتریان حقیقی بانک تجارت که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه جاری یا پس انداز داشته باشند و حداقل سه ماه و حداکثر 12 ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی را دارند. در صورتی که فرد، متقاضی وام در قالب قرارداد مرابحه باشد، نرخ سود هشت درصد یا 14 درصد تعیین خواهد شد. مدت زمان بازپرداخت با توجه به ضریب تسهیلات متفاوت است ولی از 24 ماه بیشتر نمی‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن سقف وام برای قرارداد مرابحه، میانگین حساب 12 ماهه، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 9 میلیون و 602 هزار و 576 تومان می‌رسد. عدد ذکر شده به صورت تقریبی بوده و امکان تفاوت و اختلاف جزئی در محاسبه بانک وجود دارد.

ویژگی‌ها و شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح حامی چیست؟

اگر شخصی مایل به دریافت این وام به شکل قرارداد قرض الحسنه باشد، سقف تسهیلات برای وی تغییر کرده و حداکثر 50 میلیون تومان خواهد بود. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سود ندارد. تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان خواب سپرده مانند قرارداد مرابحه است. سقف مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به 24 ماه می‌رسد.

لازم به ذکر است که متقاضیان این طرح در صورت عدم استفاده از وام، امکان معرفی بستگان درجه یک، همسر، پدر، مادر و…، را به عنوان تسهیلات گیرنده دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز