مهم ترین دلایل برای مراجعه به متخصص زنان

متخصص زنان در شیراز - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

متخصص زنان در تشخیص بیماری‌های مربوط به زنان و دستگاه تناسلی آنان تخصص دارد. مراجعه به متخصص زنان فقط شامل افراد بیمار نمی‌­شود، بلکه در بسیاری از موارد، افراد برای گرفتن چکاپ و دریافت مراقبت‌هایی برای پیشگیری نیز به این پزشکان مراجعه می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از زنان صرفا زمانی که متوجه علائم مشکوک و خطرناک در بدنشان می‌شوند، به پزشک مراجعه می‌کنند. البته زنان نباید از انجام معاینات و تست‌های ضروری غافل شوند؛ چرا که بسیاری از این معاینات و تست‌ها به منظور پیشگیری یا تشخیص سرطان‌های مخصوص زنان انجام می‌شود.

این گزارش به بررسی مهم‌ترین دلایل برای مراجعه به متخصص زنان در شیراز پرداخته است.

اهمیت مراجعه به متخصص زنان

بسیاری از زنان در ایران و از جمله در شیراز به صورت خودسر راهکارهایی به منظور جلوگیری از بارداری انجام می‌­دهند که ممکن است تاثیرگذار نباشد و به همین جهت لازم است که به متخصص زنان در شیراز مراجعه کنند. همچنین به دلیل افزایش تعداد گزینه‌های جلوگیری از بارداری، بسیاری از افراد در انتخاب بهترین روش دچار سردرگمی می­‌شوند که از طریق مراجعه به متخصص زنان می‌توانند بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند.

متخصص زنان در شیراز - کاماپرس

معاینه سینه ها و تست ماموگرافی

به دلیل رایج شدن سرطان سینه، زنان شیرازی برای معاینات منظم باید به متخصص زنان در شیراز مراجعه کنند. با وجود اینکه امکان معاینه سینه در منزل وجود دارد، ولی انجام معاینات تخصصی در مطب پزشک دقیق‌تر و قابل‌ اطمینان‌تر خواهد بود. زنان به محض مشاهده علائم غیرطبیعی در بافت سینه خود باید به دکتر متخصص زنان مراجعه کنند و آزمایش‌های لازم را انجام دهند. انجام معاینات ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه بعد از 40 سالگی ضروری است؛ چرا که با افزایش سن، شانس ابتلا به سرطان سینه افزایش پیدا می‌کند و به همین جهت زنان باید برای تشخیص زودهنگام اقدام کنند.

تست پاپ اسمیر

پاپ اسمیر به عنوان تست تشخیص سرطان دهانه رحم شناخته می‌شود که زنان هر سال باید آن را انجام دهند. در صورتی که تست‌ پاپ اسمیر تا 30 سالگی نتایج خوبی داشته باشد، افراد بعد از آن می‌توانند هر دو سال یک بار برای انجام آن اقدام کنند. این تست معمولا به همراه معاینه لگن انجام می‌شود.

متخصص زنان در شیراز - کاماپرس

مراقبت های طی بارداری

زنان باردار شیرازی برای چک آپ‌های منظم باید به دفعات به متخصص زنان در شیراز مراجعه کنند. متخصص زنان در شیراز با توجه به وضعیت کلی و سلامتی افراد تعداد جلسات مراجعه آنان را مشخص می‌کند. در بعضی از موارد لازم است که افراد به صورت ماهانه یا حتی هفتگی برای تعیین وضعیت سلامتی جنین و خودشان به پزشک مراجعه کنند.

متخصص زنان در شیراز - کاماپرس

اختلالات دوران قاعدگی

زنان شیرازی که پریودهای نامنظم دارند یا دردهای بسیار شدید و غیرقابل تحملی در دوران قاعدگی تحمل می‌کنند، حتما باید به متخصص زنان در شیراز مراجعه کنند. در بسیاری از موارد، افراد می‌توانند با دریافت مشاوره از متخصص زنان، علائم خود را کاهش دهند. در بعضی از موارد، این علائم نشانگر اختلالات یا بیماری‌هایی است و به همین جهت افراد حتما باید تست‌های تشخیصی انجام دهند.

مشورت درباره رابطه جنسی

یکی از ضرورت‌های مراجعه به متخصص زنان، صحبت کردن و دریافت مشاوره درباره رابطه جنسی است. در این شرایط افراد می‌توانند توصیه‌های مهم را از پزشک متخصص دریافت کنند و از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مقاربتی جلوگیری کنند. همچنین زنان با دریافت مشاوره از متخصص زنان در شیراز می‌توانند در جهت حل بسیاری از مشکلات جنسی خود اقدام کنند.

متخصص زنان در شیراز - کاماپرس

انتخاب بهترین متخصص زنان در شیراز از «پی جو»

سایت پی جو از سال 1394 در زمینه معرفی مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف با هدف رونق بنگاه‌های اقتصادی مشغول فعالیت است. در سایت پی جو فهرست کاملی از انواع کسب‌وکارهای مختلف در شیراز وجود دارد و افراد بدون نیاز به جست‌وجوی حضوری و صرفا از طریق وبسایت می‌توانند اطلاعات لازم را کسب کنند. افراد با مراجعه به سایت پی جو می‌توانند اطلاعات لازم را درباره متخصصان زن، آدرس مطلب، ساعات کاری و شماره تلفن آنان کسب کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://payju.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
تهران آهن
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز