منتظر سکه 11 میلیون تومانی باشیم؟

ژیوار

قیمت سکه و طلا هم با کاهش نرخ دلار، رو به نزول است. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دیروز 5 هزار و 600 تومان کم شده و در محدوده یک میلیون و 212 هزار تومانی قرار دارد. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 45 هزار تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 12 میلیون و 205 هزار تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر کاهش مجدد نرخ دلار، توان مقاومت را از سکه بازان گرفته است. با این حال افت نرخ سکه چندان هم سنگین نبود و تنها مقدار کمی از قیمت آن کم شد. در صورتی که قیمت دلار کاهش اساسی پیدا کند، نرخ سکه به کانال 11 میلیون تومانی بازمی‌گردد. البته بازار طلا و سکه به نرخ اونس هم توجه دارد و کاهش بیشتر قیمت این فلزگرانبها هم نزول زیادی در بخش داخلی رقم می‌زند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

معامله گران بازار سکه معتقدند که در صورت کاهش بیشتر نرخ دلار یا اونس یا هر دو، احتمالا قیمت سکه به سمت مرز 11 میلیون و 800 هزار تومانی عقب نشینی خواهد کرد.

اونس امکان رشد بیشتر قیمتی را از دست داد

در حال حاضر مجددا نرخ اونس به کانال هزار و 700 دلار سقوط کرده است. قیمت این فلز گرانبها نسبت به روز گذشته 4.4 درصد کم شده و در محدوده هزار و 799 دلاری قرار دارد. اونس در روزهای گذشته صعود قیمتی خوبی داشت، اما نتوانست این روند را حفظ کند و به سرعت کاهشی شد.

اگر نرخ اونس به پایین سطح حمایتی هزار و 795 دلاری برسد، امکان افت بیشتر قیمت آن وجود دارد. مقاومت کنونی هم برای اونس مرز هزار و 802 دلاری اعلام شده است که اگر بتواند از قیمت مذکور عبور کند راه برای رشد بیشتر آن هموار خواهد شد.

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز