قیمت طلا و سکه برخلاف نرخ دلار افزایشی شد!

لست سکند

امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار با رشد 0.46 درصدی نسبت به روز قبل، در مرز یک میلیون و 221 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 15 هزار تومان بالا رفت و به محدوده 12 میلیون و 250 هزار تومانی رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که نرخ دلار امروز کاهش پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد نرخ طلا و سکه امروز به دلیل افزایش قیمت اونس رخ داد. با وجود اینکه بازار ارز امروز در مدار کاهش قیمت قرار داشت اما نرخ طلا و سکه رو به افزایش گذاشت. اکنون قیمت سکه یک قدم با نرخ حمایتی مهم 12 میلیون و 200 هزار تومانی فاصله دارد. اگر نرخ دلار پایین مرز 27 هزار و 800 تومانی قرار بگیرد، احتمال عقب نشینی نرخ سکه از این محدوده بالا خواهد رفت. این اتفاق در صورتی که نرخ اونس هم کاهش پیدا کند، رخ خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت اونس بار دیگر صعود کرد

در حال حاضر نرخ اونس بار دیگر بالای مرز هزار و 800 دلاری قرار گرفته است. طبق آخرین اطلاعات از بازار جهانی، نرخ اونس با افزایش 0.46 درصدی نسبت به روز قبل در محدوده هزار و 804 دلاری قرار دارد. در صورتی که نرخ اونس به سمت مقاومت کلیدی هزار و 812 دلاری حرکت کند امکان صعود آن به سمت نرخ هزار و 830 دلاری بیشتر خواهد شد و بار دیگر این فلز گرانبها به قله قیمتی خود خواهد رسید.

محدوده حمایتی مهم برای اونس هم نرخ هزار و 790 دلاری است. اگر قیمت اونس به سمت این مرز قیمتی حرکت کند، احتمال سقوط آن به سمت محدوده هزار و 780 دلاری بیشتر خواهد شد. نقطه حمایتی بعدی هم برای اونس هزار و 768 دلار و هزار و 753 دلار اعلام شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز