مقایسه قیمت گوشی A05s در کالاتیک و 19 کالا

ژیوار

گوشی A05s با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده و از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده می‌کند. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.7 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، در این محصول از سه دوربین با کیفیت‌های 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است.

گوشی A05s امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 25 واتی را فراهم کرده و از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. تعداد هسته پردازشگر در این گوشی 8 عدد بوده و سیستم عامل به کار رفته در آن اندروید 13 است. امکان افزایش حافظه این گوشی تا یک ترابایت وجود داشته و وزن آن 194 گرم است. این محصول که می‌تواند 16 میلیون رنگ را در صفحه نمایش خود نشان دهد با جنس بدنه و فریم پلاستیکی عرضه شده و نرخ تازه سازی تصویر آن 90 هرتز در نظر گرفته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش قیمت گوشی A05s را در دو سایت فروشگاه اینترنتی کالاتیک و 19 کالا مقایسه می‌کند.

قیمت گوشی A05s در کالاتیک

در زمان تهیه این گزارش، گوشی A05s در کالاتیک با قیمت 5 میلیون و 919 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول در این سایت با گارانتی 18 ماهه عرضه شده و دارای کد رجستری است. رنگ موجود از این گوشی مشکی بوده و 10 روز ضمانت بازگشت کالا ارائه می‌شود. علاوه بر آن، کالاتیک برای کالاهایی که ارائه می‌دهد ضمانت اصالت کالا نیز دارد.

گوشی A05s-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

قیمت گوشی A05s در 19 کالا

قیمت گوشی A05s در زمان تهیه این گزارش و در سایت 19 کالا، 9 میلیون و 100 هزار تومان بوده و با تخفیف به قیمت 5 میلیون و 999 هزار تومان رسیده است. این گوشی در 19 کالا با رجیستر و کد فعال سازی عرضه شده و قیمت محصول قطعی در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، گارانتی 18 ماهه شرکتی در این سایت نیز ارائه می‌شود. این محصول با رنگ مشکی و نقره‌ای در زمان تهیه این گزارش فروخته می‌شود.

گوشی A05s-کاماپرس

ویژگی‌های دیگر گوشی A05s

این گوشی در ابعاد 168 در 77.8 در 8.8 میلی متری عرضه شده و دارای رابط کاربری One UI 5 است که امکانات جدید و جذابی را فراهم کرده و می‌تواند امکان آپدیت کردن سریع‌تر محصول در زمان‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار دهد. این گوشی سامسونگ با پردازنده‌ای قدرتمند ارائه شده که امکان تجربه بازی‌های مختلف را فراهم می‌سازد. ساختار پردازنده این محصول دارای دو دسته 4 تایی بوده و حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتزی را ارائه می‌دهد.

این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و برای کاربرد روزمره و عادی انتخابی عالی به حساب می‌آید. این گوشی اقتصادی از پردازنده گرافیکی Adreno 610 استفاده کرده و می‌تواند مصرف انرژی بهینه‌تری را ارائه دهد. بلوتوث این محصول نیز نسخه 5.1 بوده و پورت شارژر آن تایپ c است. این گوشی از سنسورهای مختلفی مانند حسگر نور، شتاب سنج، حسگر مجاورت و سنسور صدا استفاده کرده و دارای حسگر اثر انگشت نیز هست.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاسامسونگکالاتیک
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز