معرفی لپ تاپ ارزان برای برنامه نویسی

لبتاب برنامه نویسی ارزان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برنامه نویسان به دلیل استفاده مداوم از لپ تاپ، نیاز به دستگاهی با مشخصات مناسب از نظر کیفیت و سرعت دارند. لپ تاپ مناسب می‌تواند برنامه نویسان را از ابتلا به برخی آسیب‌ها دور کرده و باعث افزایش سرعت تحویل پروژه‌ها شود. اگرچه لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تفاوت چندان عمده‌ای با سایر لپ تاپ‌ها ندارد، اما توجه به برخی از نکات در هنگام خرید می‌تواند برای این کاربران حرفه‌ای حائز اهمیت باشد.

کاماپرس در این گزارش ضمن ارائه نکات لازم برای خرید لپ تاپ برای برنامه نویسی، بهترین مدل­‌های لپ تاپ لنوو برای این منظور را معرفی کرده است.

هنگام خرید لپ تاپ برای برنامه نویسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

لپ تاپ مناسب برنامه نویسی باید دارای صفحه نمایش بزرگتر با وضوح تصویر مناسب باشد. حداقل صفحه نمایش مورد نیاز برای این کار صفحه نمایش 15.6 اینچی است. صفحه مات با وضوح تصویر بالا می‌تواند مانع خستگی چشم برنامه نویس بر اثر کار طولانی مدت شود. همچنین داشتن صفحه کلید محکم، بزرگتر و مناسب برای تایپ سریع نیز به سرعت کار برنامه نویس می‌افزاید.

در زمینه سایر سخت افزارها نیز این لپ تاپ باید از استانداردهای به روز بهره­‌مند باشد. داشتن حداقل پردازنده corei5 نسل جدید و هارد اس اس دی نیز باعث افزایش سرعت و بهره­ وری در پروژه‌های برنامه نویسی می‌شود. لنوو از جمله برندهای مطرح در لپ تاپ‌های مناسب برنامه‌­نویسی بوده که در ادامه تعدادی از مدل­‌های آن بررسی شده است.

لبتاب ارزان برنامه نویسی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-YAB

مدل IdeaPad 3-YAB ارزان‌ترین لپ تاپ لنوو در بازار بوده که دارای پردازنده Corei5 است. این پردازنده نسل 12 و 10 هسته‌ای قابلیت اجرای تمام برنامه‌های مورد نیاز برای برنامه نویسی با حداکثر سرعت را دارد. رم 8 گیگابایتی با قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت و هارد 256 گیگابایتی قابل ارتقا، از دیگر مشخصات این لپ تاپ لنوو است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ اقتصادی از نوع TN مات بوده و دارای وضوح تصویر FULL HD و رزولوشن 1080*1920 پیکسل است.

قیمت لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-YAB در پاییز 1402 حدود 22 میلیون تومان است و شاید بتوان آن را ارزان‌ترین لپ تاپ لنوو مناسب برای برنامه نویسی دانست.

لپ تاپ لنوو مدل V15-SA

مهم‌ترین تفاوت این لپ تاپ اقتصادی لنوو با مدل قبلی، در پردازنده آن است. اگرچه هر دو پردازنده هم­رده هستند، اما در این لپ تاپ به جای پردازنده اینتل از پردازنده رایزن 5 استفاده شده است. علاوه بر این پردازنده شش هسته‌­ای، لپ تاپ لنوو مدل V15-SA دارای رم 8 گیگابایت و هارد 1 ترابایت اس اس دی است. این سخت افزار سبب می‌شود که این لپ تاپ عملکرد بهتری در برنامه نویسی نسبت به مدل قبلی معرفی شده داشته باشد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ اقتصادی نیز از نوع TN مات بوده و دارای وضوح تصویر FULL HD و رزولوشن 1080*1920 پیکسل است.

لپ تاپ لنوو مدل V15-SA به قیمت 22 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لبتاب ارزان برنامه نویسی-کاماپرس

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-YAC

این لپ تاپ لنوو دارای پردازده Corei5 نسل 12 و 12 هسته‌ای است. رم 16 گیگابایت و هارد 512 گیگابایتی اس اس دی، تکمیل کننده سخت افزار این لپ تاپ است. در این مدل نیز از صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TN مات با وضوح تصویر FULL HD و رزولوشن 1080*1920 پیکسل استفاده شده است. سخت افزار این لپ تاپ همانند سایر مدل‌های لپ تاپ لنوو قابل ارتقا بوده و با اندک هزینه اضافی می‌توان توان و قدرت آن را تا حد زیادی افزایش داد.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-YAC به قیمت 23 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی از «آداک شاپ»

شرکت آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه واردات و فروش انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت و کامپیوترهای یک‌ پارچه است. این شرکت با بیش از 21 سال سابقه فعالیت در زمینه تامین و فروش محصولات در حوزه آی تی، فروشگاه اینترنتی خود به آدرس https://adak.shop را در سال 1397 راه­اندازی کرد. پشتیبانی حضوری و آنلاین، در چهار فروشگاه و سایت این شرکت و از طریق تماس با شماره تلفن 02142297 انجام می‌شود. متقاضیان با خرید لپ تاپ از آداک شاپ می­توانند محصول خریداری شده را ظرف دو ساعت در تهران و یک روز در سایر شهرها دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز