معروف ترین عطرهای زنانه فرانسوی

معروف‌ترین عطرهای زنانه فرانسوی
ژیوار

عطرهای فرانسوی مدت‌هاست که به‌خاطر خلاقیت بدیع، رایحه‌های مجلل و ظرافت ماندگارشان مورداحترام و توجه بسیاری از خانم ‌ها و آقایان بوده‌اند. فرانسه در هنر عطرسازی از خانه‌های عطر نمادین گرفته تا عطرسازان خاص همیشه و به هر طریقی پیش‌گام بوده و برخی از محبوب‌ترین و نمادین‌ترین عطرهای زنانه را در جهان خلق کرده که هر کدام ذات پیچیدگی، عشق و جذابیت را در بر می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش، معروف‌ترین عطرهای زنانه فرانسوی را معرفی می‌کند.

عطر زنانه شانل شماره ۵

هیچ لیستی از عطرهای معروف زنانه فرانسوی بدون ذکر 5Chanel No وجود ندارد. ترکیب نمادین گل آلدهیدی آن دارای نت‌هایی از رز می، یاس و زنبق است که روی پایه‌ای از چوب صندل و وانیل قرار گرفته است. شانل شماره ۵ همچنان با رایحه نمادین و جایگاه افسانه‌ای خود در دنیای عطرسازی، زنان را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند.

1-عطر زنانه شانل شماره ۵

عطر زنانه دیور جادور

Dior J’adore یکی دیگر از عطرهای فرانسوی نمادین است که مترادف با زنانگی، تجمل و زرق‌وبرق شده است. J’adore که توسط عطرساز Calice Becker ساخته شد و توسط کریستین دیور در سال ۱۹۹۹ عرضه شد، یک شاهکار گل مدرن است که اعتمادبه‌نفس و پیچیدگی را تراوش می‌کند. دسته‌گل مجلل آن از رز دمشقی، یاس با نت‌های ترنج، هلو و ماندارین تکمیل می‌شود و رایحه‌ای درخشان ایجاد می‌کند که هم جاودانه و هم معاصر است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2-عطر زنانه دیور جادور

عطر زنانه گرلن شالیمار

عطر Guerlain Shalimar یک عطر افسانه‌ای فرانسوی است که از زمان ساخت آن در سال ۱۹۲۵ توسط عطرساز Jacques Guerlain امتحان زمان را پس داده است. عطر شالیمار با الهام از داستان عشق امپراتور شاه جهان و همسرش ممتاز محل، عطری حسی و عجیب است که شکوه مشرق‌زمین را تداعی می‌کند.

ترکیب مست‌کننده مرکبات، یاس، گل رز، زنبق و وانیل آن رایحه‌ای غنی و مجلل ایجاد می‌کند که هم شیک و هم فریبنده است و آن را به یک کلاسیک جاودانه تبدیل می‌کند که موردعلاقه زنان در تمام سنین است.

3-عطر زنانه گرلن شالیمار

عطر زنانه لانکوم لاویه بل

عطر زنانه لانکوم لاویه بل که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، یک کلاسیک مدرن است که لذت زندگی و زیبایی زندگی در لحظه را جشن می‌گیرد. La Vie Est Belle که توسط عطرسازان Olivier Polge، Dominique Ropion و Anne Flipo خلق شده است، عطری درخشان و مسحورکننده است که نت‌های شیرین را با گل‌های لطیف ترکیب می‌کند.

رایحه مشخص آن شامل نت‌هایی از زنبق، یاس، شکوفه پرتقال و نعناع هندی است که با رایحه‌هایی از پرالین و وانیل برجسته می‌شود و رایحه‌ای گرم و محصورکننده ایجاد می‌کند که هم نشاط‌آور و هم آرامش‌بخش است.

4-عطر زنانه لانکوم لاویه بل

عطر زنانه Yves Saint Laurent Black Opium

Yves Saint Laurent Black Opium عطری است جسورانه و اعتیادآور که روح راک‌اند رول و زرق‌وبرق شهری را تجسم می‌بخشد. بلک اپیوم که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، تفسیری مدرن از عطر کلاسیک است، با پیچ و تابی جوان و تند. ترکیب برق دور قهوه سیاه، گل‌های سفید و وانیل، رایحه‌ای قوی و مست‌کننده ایجاد می‌کند که برای زنان مدرنی که اعتمادبه‌نفس و جذابیت دارند، عالی است.

بلک اوپیوم با رایحه متمایز و بطری مشکی چشمگیر خود به رایحه‌ای خاص برای زنانی تبدیل شده است که جرئت برجسته‌شدن و اظهارنظر دارند.

5-عطر زنانه Yves Saint Laurent Black Opium

انتهای پیام

مرتبط با : عطر افشانعطر الیسا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان